DvbViewer ja teletext

Discussion in 'Keskustelua PC:n digikorteista' started by Infomate, Aug 6, 2009.

1. Infomate

Infomate Member

Trophy Points:
    16
    Minulla on Anyseen E30 C plus -boksi ja dvbviewer, joka on toiminut kuin unelma.

Aikaisemmin (noin tämän vuoden keväällä) olen saanut tallenteista ProjectX:llä .srt- eli tekstimuotoiset tekstitykset ulos. Nyt niitä ei .ts-tallenteista saa mitenkään (paitsi noista vanhoista tallennuksista!), välissä olen ainakin päivittänyt dvb-viewerin, asetuksista ei tietenkään ole muistikuvaa ennen päivitystä.

Nyt on käytössä versio 4.0.0. joka ei ole uusin vaan 4.2.1 on. Tekstitykset toimivat teksti-tv:n sivuilla 451 jne. mutta eivät ilmeisesti tule mukaan tallennukseen.

Onkohan tämä joku asetuskysymys vai dvbviewerin ominaisuus? Tuo olisi mukava olla, .sup:sta .srt:ksi kääntäminen on työlästä, muttei onneksi mahdotonta.

Eli: Onko mitään keinoa, jolla saisin nuo teletextit mukaan tallennuksiin, tai jos ne siellä on, niin irralleen koska ProjectX ei niitä osta?

2. Infomate

Infomate Member

Trophy Points:
    16
    Eipä mittään, löysinkin jo tuon ruudun, minkä vieressä lukee "Tallenteeseen mukaan teksti-tv -tekstit"

:>

3. IlmoPJ

IlmoPJ Moderator Staff Member

Trophy Points:
    193
    Panenpa tähän nyt jos ei vielä täysin selvinnyt:
    DVBViewerin valinnat asetuksista:
    valinnat -> tallennin

tallennusmuoto Video/Audio TS (*.ts)

Tallenteeseen mukaan
    X Teksti TV-tekstit
    X DVB-tekstit
    X Kaikki auduokanavat
    X Mukauta PAT/PMT

edit: mulla ruksit kaikissa, vaikka tuota viimeista kohtaa en ymmärräkkään. Hyvin kuitenkin toimii

Last edited: Aug 17, 2009

Share This Page