Minulla on Anyseen E30 C plus -boksi ja dvbviewer, joka on toiminut kuin unelma. Aikaisemmin (noin tämän vuoden keväällä) olen saanut tallenteista ProjectX:llä .srt- eli tekstimuotoiset tekstitykset ulos. Nyt niitä ei .ts-tallenteista saa mitenkään (paitsi noista vanhoista tallennuksista!), välissä olen ainakin päivittänyt dvb-viewerin, asetuksista ei tietenkään ole muistikuvaa ennen päivitystä. Nyt on käytössä versio 4.0.0. joka ei ole uusin vaan 4.2.1 on. Tekstitykset toimivat teksti-tv:n sivuilla 451 jne. mutta eivät ilmeisesti tule mukaan tallennukseen. Onkohan tämä joku asetuskysymys vai dvbviewerin ominaisuus? Tuo olisi mukava olla, .sup:sta .srt:ksi kääntäminen on työlästä, muttei onneksi mahdotonta. Eli: Onko mitään keinoa, jolla saisin nuo teletextit mukaan tallennuksiin, tai jos ne siellä on, niin irralleen koska ProjectX ei niitä osta?
Eipä mittään, löysinkin jo tuon ruudun, minkä vieressä lukee "Tallenteeseen mukaan teksti-tv -tekstit" :>
Panenpa tähän nyt jos ei vielä täysin selvinnyt: DVBViewerin valinnat asetuksista: valinnat -> tallennin tallennusmuoto Video/Audio TS (*.ts) Tallenteeseen mukaan X Teksti TV-tekstit X DVB-tekstit X Kaikki auduokanavat X Mukauta PAT/PMT edit: mulla ruksit kaikissa, vaikka tuota viimeista kohtaa en ymmärräkkään. Hyvin kuitenkin toimii