DVD-9 - DVD-R, toimivilla menuilla ilman ekstroja!

Discussion in 'DVD-R -keskustelu' started by Riipinen, Jul 29, 2004.

1. Riipinen

Riipinen Member

Trophy Points:
    11
    Elikkä seuraavanlainen homma..
    Esimerkiksi DVD-Shrinkillä elokuvaa yhdelle levylle mahduttamisessa on kaksi eri vaihtoehtoa miten toimia:
    Voit joko kopioda koko levyn sisällön (elokuva, ekstrat ja menut) niiden laatua heikentäen. Tällöin joutuu itse elokuvan kuvanlaadusta usein tinkimään liikaa.
    On toinenkin vaihtoehto, re-author DVD, jossa rakennetaan DVD uudelleen, valiten mukaan vain ne osat jotka itse haluaa. Tällöin voi elokuvasta karsia ekstrat pois, mutta toimivia menuja on käsittääkseni tällöin mahdoton saada mukaan?
    Eli toisinsanoen tahtoisin kopioida alunperin ~7 GB kokoisen DVD:n -> yhdelle 4,7GB DVD-R:lle.
    Haluan poistaa kaikki ekstrat ja ylimääräiset ääni-ja tekstitysraidat levyltä, mutta saada kuitenkin toimivat
    menut mukaan. Ääniraidat ja tektitykset poistaa helposti, mutta kuinka poistaa myös ekstrat ja saada silti toimivat menut mukaan?
    Onko kukaa tehnyt tälläistä itse? Miten se on mahdollista ja mitä ohjelmia käytit?
    Jos on kokemusta, niin jakakaa ne ihmeessä tänne.
    Kiitos.

2. Mouses

Mouses Regular member

Trophy Points:
    26
    Homma hoituu DVDStripper tai VobBlanker ohjelmalla. Molemmat ilmaisia, helppokäyttösiä ja hoitavat homman loistavasti.
    Tuossa ohje DVDStipperille.
    http://nefernetti.com/dvd-kopio+menu/

3. teme565

teme565 Active member

Trophy Points:
    66
    CloneDVD:llä onnistuu myös tuo menujen jättäminen ja extrojen poisto. Itse olen sen kanssa poistellut extroja.

4. Riipinen

Riipinen Member

Trophy Points:
    11
    Kiitos todella paljon neuvoista, täytyy kokeilla mahdollisimman pian!

Share This Page