DVD asema ei lähde pyörittämään elokuvia

Discussion in 'DVD-R -keskustelu' started by WuffBird, Sep 6, 2007.

1. WuffBird

WuffBird Member

Trophy Points:
    11
    No niin. Auttakee hädässä.

Mun DVD -asema (TSSTCorp CWD/DVD TS-H492A) ei pyöritä elokuvia kunnolla. Vielä pari päivää sitten se lähti hienosti pyörittämään, mutta noin kuuden minuutin jälkeen jumitti koko paskan. tätä se on tehny viimesen puoli vuotta mut nyt meni hermo. Itte asema on varmaan jo kolme vuotta vanha, eli ei takuuta..
    Oon käyttänyt pääasiassa Windowsin Mediaplayeriä ja mulla on koneella Windows XP.

Oon tässä kattellut sivustoilta että mikähän vois auttaa ja päivittänyt firmwaren sekä poistanut DVD-aseman ja buutannut koneen. Ei Auta. Itse asiassa nyt asema ei enää edes ala pyörittämään levyä. junnaa vain ja valo vilkkuu. Kuulee että se yrittää pari kertaa lähteä pyörittämään, muttei onnaa. PowerDVD sanoo että asemassa on levy, jonka muotoa ei tueta.. siis uusista aidoista DVD-elokuvista. MediaPlayer menee ihan jumiin. Ja mun pälli leviää..

ATK-ymmärrys on aika pinnallista joten mä pyydän teitä viisaampia kertomaan mulle että voiko tälle tehdä jotain vai kävelenkö kiltisti ATK-kauppaan ja haen uuden aseman..?!?

2. Hizmi

Hizmi Member

Trophy Points:
    16
    No kyllähän tuo haiskahtaa siltä, että DVD-asema on simahtanut.
    Itelläni ei (onneksi) mennyt vuottakaan kun Gigabyte:n DVD lopetti levyjen polttamisen..eikä lukenut enää ite polttamiaan levyjä.
    Samoin kävi toisessa koneessa Lite-On:in DVD:llä. Molemmat menivät onneksi takuuseen. Näppituntumalta sanoisin, että noissa DVD-asemissa on aivan uusissakin melekoisesti susia. Kaveri osti uuden koneen jossa oli polttava LG:n DVD. Ei saatu edes XP:tä asennettua sillä LG:llä.

Share This Page