Olisiko neuvoja antaa kun dvd-asema meni tälläiseen kuntoon: 1.Poltin dvd:n onnistuneesti jonka jälkeen yritin polttaa toista mutta erilaista... 2. Koko ohjelma menee jumiin kun yritän jotain polttaa, pitää lopettaa tehtävien hallinnasta ja olen yrittänyt eri poltto-ohjelmilla ja kaikissa sama juttu. 3. Kun tietokoneen käynnistää ei se suostu käynnistymään jos dvd levy on pesässä vaan jää tilaan jossa näyttää mustaa ruutua ja yhtä valkoista viivaa. 4. Levyt ovat alkaneet "ruopia" pesässä eli äänet ovat muuttuneet aikas lailla ja pahemmiksi. Ja nyt se ruopii tuolla ihan omia aikojaan. 5. Olen koettanut usealla eri levyllä ja eri merkkisilläkin joten ei johtune siitä. Voisiko olla jokin pöpö vai menikö se vaan rikki??? Auttakaa pliis avutonta! =)
Niin ja siis koneena on HP Pavilion Slimline vistalla. Muita tietoja annan kyllä jos joku tahtoo mutta en osaa tässä nyt oleellisia tietoja antaa...
Taitaa olla pavilioneissa jonkin sortin tyyppivika. Itsellä sama ongelma pavilion dv1489ea kannettavassa. Eli poltin yhden levyn onnistuneesti, yritin polttaa toista ja erroria pukkaa. Hyvin lukee kaikki levyt mutta ei suostu kirjoittamaan mitään. Apua kaivataan.
Mulla on myös poltto-ongelmia (HP Pavillion). Jos yritän polttaa .iso/.img ~4.4GB poltto keskeytyy jossain vaiheessa. Yleensä loppu puolella n. 60% jälkeen. Mutta esim.700MB onnistuu??? Näyttäis siltä, että alle 2GB menee aina läpi. Olen poltellu PowerIsolla, Nerolla ja Alcholilla ja aina sama tulos. Olen kokeillut myös monilla eri merkkisillä levyillä. Eli vinkkejä kaivataan, kiitos
Minkälaisen virheraportin käyttämäsi poltto-ohjelma antaa? Kokeile vielä ilmaista imgburnia. http://www.imgburn.com/