Oon tapellu tän asian kanssa jo niin kauan että en jaksa enää. Eli kun pistän levyn asemaan mitään ei tapahdu, kun sitten myöhemmin klikkaan dvd-asemaa se sanoo " aseta levyke asemaan E:." vaikka se levyke on jo siellä. Aseman laite on: Samsung DVD-ROM SD-616Q
Tapahtuuko tämä kaikilla levyillä? Oletko koittanut laitehallinnan kautta poistaa asemaa ja antaa Windowsin tunnistaa sen uudestaan?
Kaikki vianmääritys ohjeet olen mennyt läpi, eli oon koittanu poistaa ja antaa windowsin tunnistaa, eikä toimi millään levyllä.
Yleensä ajetaan erillinen exe-tiedosto. ohjelma pyytää sammuttamaan kaikki ylimääräiset ohjelmat ja flashaa aseman muistipiirin.
Ei tuokaan mitään auttanut. Voisiko vika olla koneen sisällä, jos joku johto mennyt pois paikoiltaan tai jotain?
Tuota en tiedä liittyykö mitenkään kyseiseen asiaan...Mutta aikanaan tuli ongelmia polttavan cd-aseman kanssa ja aikani kun vikaa metsästelin ja poistelin puolet koneelle asentamistani ohjelmista jotka voisivat aiheuttaa jotain, niin syyksi paljastui nimon codeccipackki... Lähinnä pointti on että vika voi olla jossakin aivan muualla kuin aluperin luulisi...
Mulla on alcohol 120% oon ottanu kaikki sen virtuaaliasemat pois päältä. Eikä mikään levy toimi oli tyhjä taikka piraatti tai joku muu vastaava.
Toimiikos se asema käynnistyksessä? Eli laitat jonkun boottaavan levyn sisään (windows) ja setupista pistät sen boottaamaan cd:ltä