eli, mikä on syynä ku laitan tyhjän 4,7gt dvd:n asemaan niin ku yritän esimerkiks "avata" sitä levyä niin kone sanoo "E:/ Ei ole käytettävissä funktio ei kelpaa"...ja kaikki poltto ohjelmatki sanoo että levyä ei ole asemassa...sit ku kokeilin jotain tavallista word asennus cd:tä nii se kyllä toimi..:S
Minkäköhän takia sitten ois ees DVD asemia jos CD asemat pystyis niitä lukemaan? Pelkkä lukeva DVD maksaa enää jotain 20€, mutta kannattaa silti muistaa, että saat hyvän polttavan DVD aseman 40€.
siis mul on (kai)polttava dvd asema.. HL-DT-ST DVDRRW GWA-4083B <-- ominaisuuksista ku katoin nii ton niminen asema mulla tässä on..
Jos sulla kuitenkin on dvd-asema"polttava" eikö polta noille levyille mitään. Tuolla vähän samaa aihetta..... http://keskustelu.afterdawn.com/thread_view.cfm/1/287124#1637256
ei edes pysty alottaa ku kaikki poltto ohjelmat sanoo vaan et aseta dvd levy asemaan ja ku menee omaan tietokoneeseen ja kaksois napauttaasitä asemaa missä se dvd on nii tulee se virhe ilmotus..:S
no siis kun en oo kokeillu nerolla kokeilin esim divxtodvd ohjelmalla nii kun se alottaa polttamista niin se sanoo et aseta dvd asemaan ja kun asetan niin mitään ei tapahu vaan toi kone työntää ton dvd:n uudelleen pois koneesta ja sanoo taas et aseta tyhjä dvd asemaan...ku toi asema ei löydä sit dvd:tä...
en minä muista...jotain halppiksii kuiteski.. pystyykö jollain ohjelmalla kattoo merkkiä? ainii jos oikein muistan nii nää oli jotain blue star.. nierleltä ostin...
Tuli vaan tässä mieleen, että jos sulla on useempi asema tai virtuaaliasema, katso että se oikea asema on valittuna.
ku luin alcoholin kautta jotain tietoja tosta mun polttavasta asemasta niin siin luki et max luku nopeus on 40x mut tän hetkinen on 20x..voiks sit muuttaa ku esim ku tolla asemalla kuuntelee musiikkii niin se musiikki aina pätkii kauheesti et voiks se olla syynä et ku toi luku nopeus ei oo täysil? ja toisen aseman tämän hetkinen lukunopeus alcoholin mukaan on 1x ja se toimii ihan moitteetta...siis musiikin kuuntelu ei töki tai leffan kattominen..mut se ei vaan oo polttava..