Terve, elikkä uuteen koneeseen tarvitsen polttavan dvd-aseman ja LG on saanut ainakin kehua luotettavuudellaan. Olen päätymässä multitronicciin koneen osien tilauksen suhteen, mutta dvd-aseman valinta tuottaa vielä ongelmia. Varsinkin, kun niitä on tuhottomasti erilaisia. Olen selvittänyt, että Bulk ja Retail versioiden ero on siinä, että Retail on yksittäin pakattu ilmeisesti. Jos ostan Bulkin, joka on halvempi, niin menetänkö siinä jotain tärkeitä johtoja tai asennus cd:itä? Ja mitä tarkoittaa tuotteen nimessä koodi SEC?
Minusta Retailissa tulee mukana kaikki tarpeet kuten kaapeli ehkä joku cd ja sit joku vihkonen ehkä jotain vaihtokuoria. Bulkissa ei taida tulla mukana oikeastaan mitään. Tuossa on LG:n asema jolla pitäisi pärjätä.
Tarvittavat kaapelit tulevat emolevyn mukana. SATA-kaapeleita on yhtä monta kuin liittimiä emossakin. Mukana tulee myös IDE-kaapelit levykeasemia ja vanhempia kovoja/CD-asemia varten. Toisin sanoen, retail-pakatussa ei tule käsittääkseni mitään hyödyllistä tai maailmaa mullistavaa mukana. Aseman mukana tulevalla CD:llä on luultavasti vain joku poltto-ohjelma, joka myöskin on ainakin minun mielestä aika lailla turha.