DVD-asemassako häikkää?

Discussion in 'Xbox 360' started by angelmoon, Sep 9, 2009.

1. angelmoon

angelmoon Regular member

Trophy Points:
    26
    Mulla tulee satunnaisesti varmuuskopio/alkuperäistä peliä käynnistäessä kehotus että levy pitäisi puhdistaa. Levyt ovat kyllä puhtaita ja naarmuttomia ja varmuuskopioit olen polttanut Verbatimin levyille.

Jossain jutuissa puhuvat että laaseri olisi menossa hajalle? Onko näitä laasereita mahdollisuus tilata jostain ja itse vaihtaa? Vai pitääkö koko asema vaihtaa uuteen vastaavaan (lite-on)? Minkälainen prosessi tuo dvd-aseman vaihto on, (jos vika on siinä) kun olen boksin käyttänyt modpiiri.comissa jotta varmuuskopioit toimisivat?

2. EbolaCola

EbolaCola Member

Trophy Points:
    11
    Voi olla vikaa aseman lukulaserissa, mutta sen saattaa vielä voida säätää suuremmalle teholle, jolloin laseri VOI toimia vielä pidempään.

Googleen vain hakusanaksi "xbox 360 pot fix" niin alkaa löytyä aiheesta lisää tietoa.

Jos tuon laserin aikoo vaihtaa niin googlesta esim. "xbox 360 laser head change".

Nämä toimenpiteet ovat kyllä hiema mutkikkaampia, mutta kun ei käytä lekaa ja vähän enemmän omaa maalaisjärkeä niin saattaa onnistua. Tuo aseman vaihto on hieman v-mäinen kun on Lite-On asema. Ensin pitää onkia se Lite-On aseman avain tietoon esim.

http://krypt0n.atwebpages.com/index.php?sivu=liteon_winjf

Tuohon tarvitsee kyllä mielellään CK3 tai muun vastaavan. Itsekin voi työkalun kolvata, mutta itselläni ei ainakaan siihen lopulta järki riittänyt.

Kun Aseman avain tiedossa niin sitten uuteen asemaan pitää avain siirtää esim. JungleFlasherin avulla. Tähänkin tapoja enemmän kuin ratkaisuja.

Mutta tuossa varmaan vaihtoehdot. Harrastustoiminnaksihan tuo alkaa menemään.

Pietä hauskaa :)).

3. angelmoon

angelmoon Regular member

Trophy Points:
    26
    Jokseenkin tuntuu että täytyy turvautuu tuohon laaserin säätöö aluks, jos alkaa enempi renaamaan. Jos asemaa pitää alkaa vaihtelee nii täytyy kone sit hoitaa jollee muulle ku itel ei ol tarvikkeit tuohon :( Kiits.

4. angelmoon

angelmoon Regular member

Trophy Points:
    26
    Näiden ohjeiden perusteella tuli tehtyä:
    http://www.xhackerbox.com/?page=artikkeli_show&id=97

Alkuperäin lukema asemassani oli 4,61Kohmii. Säätelin potikkaa muutaman kerran ja testailin, ja nyt vimoseksi pääsin lukemaan 3,18Kohmii, alemmas en uskalla mennä jottei hajoa kokonaa. Pelien tunnistamiseen en huomannut vaikutusta, vieläkin saa temppuilla että levyn tunnistaa, jos tunnistaa.

Taitaa varmaan asema vedellä viimisi, vai onko kellään parempaa tuntemusta asiasta, vinkkei kiitos?

Share This Page