DVD Decrypter ja outo DVD

Discussion in 'Digivideo-ongelmat ja -keskustelu' started by Dude84, Aug 3, 2004.

1. Dude84

Dude84 Guest

http://koti.mbnet.fi/hulkster/wtf.JPG

Flashpoint aikuisviihde leffaa yritin kopioida koneelle mutta leffa on tuollain oudosti kahdessa osassa :(

Leffan pituus on about 110min.

Powerdvd:llä kun katsoo niin leffa on myös oudosti kahdessa osiossa.

2. Agent_007

Agent_007 Senior member

Trophy Points:
    143
    PowerDVD:llä on helppo katsoa mitkä chapterit ja titlet haluat ripata, sitten rippaat vain ne.

3. Dude84

Dude84 Guest

Juu,powerdvd:llä olen katsonut mutta kun leffa on oudosti kahdessa osassa.

Mitenköhän saan sen ripattua koneelle kun se on jaettu oudosti kahteen eripituiseen osaan.

4. DVDR(W)

DVDR(W) Guest

Valitset vain DVD Decrypterissä Mode -> File F ja sitten valitset kaikki tiedostot ja rippaat sen kovolle.

5. DVDR(W)

DVDR(W) Guest

6. Dude84

Dude84 Guest

Last edited by a moderator: Aug 10, 2004
  7. DVDR(W)

DVDR(W) Guest

Laitoin jo linkin siihen oppaaseen ;)

8. Dude84

Dude84 Guest

Mutta sopiiko tuo ohje minun ongelmaan?

Kun minulla ei ole mitään ongelmaa extrojen kanssa vaan sellainen ongelma että leffa on jaettu:
    http://koti.mbnet.fi/hulkster/wtf.JPG

Tuollain, kahdessa PGC:ssä?

Joissain dvd-leffoissa on multi PGC rakenne mikä tarkoittaa sitä että samassa VTS-titlesetissä on muutakin kun itse leffa eli vts_XY_0.vob-vts_XY_Z.vob tiedostoissa on leffan lisäksi myös extrat ym sisällään. Siitä on haittaa koska kun leffaa lähdetään pakkaamaan niin esim dvd2avi ei osaa erotella sieltä leffaa ja extroja erikseen ja siksi kaikki menisi pieleen. Tämä on helpointa välttää jo rippaus vaiheessa valitsemalla pelkästään se PGC missä leffa on ja ripata se kovalevylle. Mutta jos olet jo ripannut kaikki tiedostot kovalevylle niin tee tämän ohjeen mukaan.

9. DVDR(W)

DVDR(W) Guest

Kyllä se toimii myös sinun tapauksessa ;) Eli valitset ne molemmat pgc:t (katsot mitä vob id:seja ne kaksi osiota käyttää ja valitset ne, kuten siinä oppaassa), jolloin se yhdistää ne yhdeksi pgc:ksi.

Share This Page