DVD decrypter

Discussion in 'Digivideo-ongelmat ja -keskustelu' started by befbark, Mar 5, 2004.

1. befbark

befbark Guest

Eli sain decrypterin toimimaan, mutta sitten esiintyi seuraavanlainen ongelma: ohjeissa puhuttiin sellaisesta, että pitää valita .dvd tiedosto joka siirretään toiselle levylle kopioidessa ja tämä toinen tiedosto jätetään laittamatta. Mutta minulla ei ollut kansiossa jonne elokuvani kopioin .dvd tiedostoa vaan kaksi tiedostoa joiden päätteet olivat: WinRAR archive (4 200 736 kt) ja .MDS (5 kt). No minä kokeilin kopioida tämän WinRAR archiven kun ajattelin sen suurempana tiedostona olevan se oikea. Sitten tuli ongelmia kun olin valinnut sen, niin minulle ei tullut sellaista vaihtoehtoa, jota ohjeessa sanottion olevan eli siinä oli kolme valinta näppäintä: Settings kohdassa > Data Type, Write Mode & Write Speed. Tuota kohtaa ei ollut ollenkaan listassa. Laitoin tyhjän DVD-RW levyn sisään ja aloin polttaa. Polton jälkeen kokeilin toimiiko - ei toiminut. Alkuperäinen elokuva DVD:ni toimi moitteettomasti samalla DVD-soittimella kun kokeilin tätä levyä. Levyn formaattikin oli sama. Missä piilee ongelma siis??

2. DVDR(W)

DVDR(W) Guest

Olisi tietysti ihan mukava tietää mitä ohjetta olet käyttänyt. DVD Decrypter on kyllä niin helppo ohjelma käyttää että siinä on kyllä täysin mahdotonta mennä metsään :D

En oikein tiedä mitä olit tekemässä, mutta jos haluat kopioida sillä alle 4.38 Gigaisen DVD elokuvan niin homma menee esim näin helposti:
    http://www.mpegit.net/DVD-R_0.php

Share This Page