Olen tehnyt jo monia divx:ä ohjeillainne onnistuneesti, mutta nyt tuli ongelma kun yritän pakata Star Wars Episodi 1:stä. DVD2AVI:ssa, kun painan F5:sta leffa lähtee pyörimään ja star warseista tuttu vinosti alhaalta ylöspäin menevä teksti lähtee menemään eteenpäin. Siitä tekstistä ekat pari riviä tulee englanniksi, tämän jälkeen DVD2AVI menee saman verran taaksepäin ja aloittaa tekstit ruotsiksi/suomeksi/tanskaksi ym.ym tätä kestää niin kauan kunnes kaikki tekstit ovat menneet joka kielellä loppuun asti. Lopullisessa pakatussa DIVX:ssä äänet etuajassa niin paljon, kuin alussa tuli ylimääräisiä tekstejä. Mikä neuvoksi? Saako IFOEDITILLÄ ylimääräiset kielet pois vobeista? Toivottavasti tajusitte.
Kysymyksessä on ns. multiangle/seamless branching -tapaus, josta pääset eroon, kun rippailet luovasti DVD:n SmartRipperin Angle-valintoja käyttäen -- eli siitä VOBista/cellistä, jossa tekstit ovat, pitää ruksia pois muut scrollitekstit paitsi englanti (todnäk englanti on ensimmäisenä, joten kokeile ruksia muut anglet pois).
Onkohan mitään muuta keinoa, kun minulla on enää vain cladDVD:llä ripatut vobit kiintolevyllä, itse DVD meni rikki?