Elikkäs ongelmani olisi seuraava. kun poltan leffoja niin ne pätkii kamalasti. Olen kokeillut eri levyjä vaihtelevin tuloksin. poltto ojelmana käytän dvd shrink3,2 ja clonedvd. asema on LG valitettavasti en muista niitä aseman numeroita. musiikin polto sujuu ongelmitta. vai onko vika dvd soittimessa jolla katson leffoja.
Koitappa pienentää polttonopeutta ja yritä olla polton aikana rasittamatta konetta. Itselläni jos polttonopeus on liian suuri niin buffer hakkaa nollan ja sadan prosentin väliä, jonka seurauksena levyt udeinmiten pätkii raakasti
katoin äsken sellasta leffaa koneella mikä pätki pahasti dvd soittimessa niin se ei pätkiny yhtään koneella. vika siis lienee dvd soittimessa. soitin on kyllä tosi vanha. mä poltan levyt aina nelinkertasella nopeudella.
Minkä merkisiä dvd levyjä sulla on itellä ollu ritekin ja budget levyjä niitten poltto on onnistunu mut sitten dvd soittimessa pätkiny nyt oon vaihtanu datawriten titanium levyihin polttanu niitä jotain 150 kpl ja yksikään ei ole pätkiny ja itelläkin on lg asema firmwaretkin päivitin mut ei auttanu levymerkin vaihto auttoi=)
verbatim levyt on pahimpia fujifilm osa on tullut ihan ok ja osa pätkii sony pätkii. kaikki on dvd-r. täytyskö kokeilla dvd+r vai onko niillä merkitystä?