Ostin tässä joku aika sitten dvd-rom aseman. asensin sen koneeseen kiinni tavallisen CD-rom aseman tilalle. okei asemalla pystyy lukemaan cd-levyjä ja dvd-levyjä, mutta kun rupesin katsomaan dvd-videota niin PowerDVD ei näyttänyt kuvaa vaan valitti että resoluution laskeminen auttaisi eipä auttanut. hain netistä InterActual Player ohjelman. sama ongelma. sitten hain päivityksen näytön ohjaimeeni jo rupes InterActual Player näyttämään dvd-videota mutta PowerDVD ei näyttänyt. se pyytää päivittämään purkukorttini, mutta mulla on amd 1400mhz suoritin koneessa joten dvd purku korttia ei pitäisi tarvita joten miksi InterActual Player näyttää dvd-videota ja PowerDVD ei??
Kokeileppa PowerDVDssä vääntää asetukuksista video välilehdestä advanced ja sieltä autoselect. Ja kato et kaikissa boxeissa on no resolution chances tai jotain sinne päin.Mulla oli sama juttu ATI:n kortin mukana tulleessa DVDohejlmassa ja kun kokeilin Poweria niin toimi heti.
PowerDVD:ssä video asetuksissa ei ole advanced nappia tai autoselect. powerDVD tuli mun dvd-rom aseman mukana joten olisi ihan mukavaa jos sen sais pelittämään! HELP ME!!!
ne valikot mistä niitä resoja voi säätää niin ne on harmaina eikä niitä voi säädellä!! mulla on muuten powerDVD suomen kielisenä.
Mikä versio sulla on? Mulla on XP 4.0 ja siinä on ne asetukset niinkuin sanoin. Kokeile vaikka imuroida täältä uusimman demo ja kato toimiiko... Muuta en ossaa sannoo.