Ongelma on seuraavanlainen. Millä ohjelmalla tai millä tavalla pystyn katsomaan dvd-elokuvia (esim. 4Gb .iso tiedosto) suoraan tietokoneen ruudulta? Olen tähän asti polttanut elokuvia dvd-levyille, jonka jälkeen olen katsonut elokuvia dvd-soittimesta. Nyt minusta tuntuu, että on ihan turhaa polttaa kaikkia elokuvia dvd-levyille. Kiitos etukäteen! P.S Mistä saa halvimmillaa tyhjiä dvd-levyjä (dvd+r)?
Eikös DVD-levyillä olevat tiedostot ole mallia .vob, .bup ja .ifo? Ainakaan en ole itse törmännyt .iso-muodossa olevaan DVD-leffaan. Nero Showtime ja Windows Media Player ainakin osaavat toistaa DVD-elokuvia.
.iso tiedostot pitää ensin mountata esim. Daemon Tools tai Alcohol 120% softilla. Ohjeet Daemon Toolsille tästä. Kun seuraavan kerran poltat .iso muotoista levyä esimerkiksi Nerolla niin valitset "Levy-image tai tallennettu projekti" jolloin elokuvan voi katsoa myös DVD-soittimella silloin ei tarvitse myöskään mountaa elokuvaa. (Kuka idiootti on suomentanut "mountaa" -sanan, kun sitä on niin paha taivutella. =))