moro elikkäs jouduin ostamaan uuden polttavan ja olen yrittänyt nerolla kopio dvd osiolla polttaa elokuvan.mutta kun pistän sen pyörimään kovalevyn valo palaa yhtenään ja homma pysähtyy muutamien sekunttien päästä.silti kello pyörii ja viiden minuutin kohdalla sama juttu. palkki pysyy prosentin kohdilla ja windows on jumissa eikä tykkää oikein liikkua enää mihinkään. olen yrittänyt myös clonedvd2 kopio levylle osiota eikä onnaa. sama juttu uudestaan ajurit on päivitetty ja tälläinen on tällä hetkellä koneessa kii: TSSTcorp CDDVDW SH-S223Q eli Samsungin masiina auttakkee!!!! mitä miun pittee tehä että saisin elokuvat kopioitua levyltä levylle olen onnistunut ihan tavallisella poltolla eli kuvat ynm. levylle polttamaan ongelmitta ja osaako kukaan sanoa mitä ajureita tarvisi asentaa tuohon polttavaan
Mulla oli aikaisemmin samanlainen asema omassa koneessa kiinni ja levyn kopioiti onnistui ainakin DVDShrink ohjelmalla http://fin.afterdawn.com/ohjelmat/video_ohjelmat/dvd_rippaajat/dvd_shrink.cfm Yksi mahdollinen syy tuohon jumimiseen saattaisi olla kopiosuojaus. AnyDVD saattaisi auttaa siihen ongelmaan.