Milläköhän ohjelmalla vois muokata DVD tiedostoja (video_ts) niin, että esim huonontais kuvan laatua ja siirtäis vapautuvan bittimäärän vastaavasti parempaan kuvanlaatuun. Mulla on siis todella hyvällä, sekä ääni että kuva, laadulla kasattu videopätkä joka on nyt muutettu video_ts/audio_ts muotoon. Jos haluan saada sen mahtumaan tavalliselle devarille niin jotain joutuu joko poistamaan tai huonontamaan laatua. Haluisin siis poistamatta mitään laskea runsaasti kuvan laatua koskematta äänenlaatuun, tai päinvastoin, jotta kokonaiskoko pienenisi. Löytyiskö tällaseen jotain kätevää ja ilmaista ohjelmaa?
En ole itse joutunut kertaakaan käyttämään, mutta luulisi tosiaan DVDShrinkillä onnistuvan. Opaskin löytyy.
sitä mä oon kyllä käyttäny mut en muista ny tarkkaan että kun se tekee sen automaattisen kutistuksen, jotta mahtuu normaalille levylle, niin koskeeko se myös ääniraitaa? Kokeilin just yhdellä alkuperäsellä levyllä ja kutisti sen laadun automaattisesti 73%:iin alkuperäsestä mutta en saa selvää koskeeko myös ääntä
DVDShrink pitää ääniraidan normaalina. Parhaimman kuvanlaadun saat, kun tiputat pois valikot, extrat ja ylimääräiset ääniraidat sekä tekstitykset. Tämä onnistuu parhaiten, kun valitset DVDShrinkistä "Re-Author" kohdan ja valitset levyn listasta vain pelkän elokuvan/videon.