DVD leffa ei näy

Discussion in 'Digivideo-ongelmat ja -keskustelu' started by Heikki20, May 17, 2003.

1. Heikki20

Heikki20 Guest

Mikäs mahtaa olla kun tulee tällainen virheilmoitus kun yritän katsoa DVD:tä. The TV Out port of your display card is not working properly. Ja sitten kun painaa detailed: This copy protected disc can not be played when the TV out function is enabled. Asema on LG:n Combo asema ja yritän nyt ensimmäistä kertaa katsoa DVD:tä. DVD on vuokrattu Makuunista. Näytönohjain Nvidia GeForce4 Ti4400 128 mb

2. Jake

Jake Active member

Trophy Points:
    66
    Nuo virhe ilmoitukset kun "kääntää" Suomeksi niin kuulostaa et olis jonkinlainen uus suojaus menetelmä. Outo juttu. Toimiiko muut DVD:t normaalisti? TVTool ohjelmaa voisit kokeilla..

3. wipe2000

wipe2000 Senior member

Trophy Points:
    118
    Eikös tuo ole ihan normaali valitus monilla softa-DVD-soittimilla? Ainakin PowerDVD:n muistelen jossain koneessa joskus sanoneen samaa. Vai vaikuttaako tuohon sitten asema tai näytönohjainkin, en tiedä varmaksi.

4. Jake

Jake Active member

Trophy Points:
    66
    Itse en ole kyllä törmännyt ko. varoitukseen ikinä vaikka olen käyttänyt monia yleisimpiä softasoittimia..

5. Heikki20

Heikki20 Guest

Muista DVD levyistä en tiedä kun tämä on ensimmäinen leffa jota yritin katsoa. Ja ohjelma on Pover DVD.

6. Portsu73

Portsu73 Guest

Kyllä se vaikkuttais olevan nykyään useammassakin leffassa. Powerdvd:ssä tota herjaa tulee usein ku on tv-outti päällä. Tv-toolilla itse ratkaisin ongelman.

Share This Page