Onkos mitään suoraa ohjelmaa, jolla muuttaa elokuva DIVX muotoon ettei tarvi monen mutkan kautta mennä ja sais tekstityksen mukaan? Mua ei sillain kiinnosta pakata leffoja, mutta miten saisi joltain leffa kiekolta musiikkivideon tallennettua kovalevylle? Ei jaksaisi aina laittaa kiekkoa sisään ja katsoa monen mutkan kautta kuten esim. leffassa Rush Hour
jos tosiaan oot noin laiska ettet jaksa lukea tämän sivuston artikkeleita niin ei kyllä kauheesti innosta neuvoo..
jaa no laiska en oo, kävin tuossa katteleen joitain ohjeita kun löysin.. mutta noiden musiikkivideoiden tallenusta? aika vittumaista väkeä, kun on ite niin hyvä että luulee osaavansa kaiken niin ei viitti neuvoa ketään... vois mennä itteensä
Eikö ollakkin?? Hä Hä Häää!!! Vitsi! Vitsi! Vastaus miksi tulee tylyä tekstiä tuollaiseen on se ettei ole järkeä kopioida noita valmiita ohjeita tänne foorumiin. Tämä DVD rippaus homma ei ole vaikeaa jos vain vaivautuu edes vähän paneutumaan asiaan (lue: käymään kohta kohdalta läpi ohjeita). Nuo ohjeet on uskomattoman hyvät ja selkeä käyttöiset. Ei muuta kuin niitä tavailemaan.
Onkos mitään suoraa ohjelmaa, jolla muuttaa elokuva DIVX muotoon ettei tarvi monen mutkan kautta mennä ja sais tekstityksen mukaan? Mua ei sillain kiinnosta pakata leffoja, mutta miten saisi joltain leffa kiekolta musiikkivideon tallennettua kovalevylle? Ei jaksaisi aina laittaa kiekkoa sisään ja katsoa monen mutkan kautta kuten esim. leffassa Rush Hour _____________________ Haet jonkin DVD:n rippaus softan ja rippaat sen kyseisen videopätkän.. Helpoiten löydät oikean tiedoston kun vertailet musavideon pituutta .vob tiedostojen pituuteen.. Itse suosin musavideoita .vob muodossa koska ei ne nyt _niin_ paljoa tilaa vie... 100-200mt/kpl verrattuna 40-60mt/kpl... Mutta jos välttämättä haluat huonontaa laatua (lue. pakata) niin flaskmpeg tai vastaava ja sen kanssa pelleilet vähän aikaa... ei ole vaikea homma.
Moneenko kysymykseen olet itse vastannut ja auttanut muita? Ei tämä nimittäin ole mikään Nokian help-desk, jossa ihmiset vain odottelevat kysymyksiä ja saavat siitä palkkaa, vaan olemme ihan samanlaisia mattimeikäläisiä kuin sinäkin. Jos DVD:n varmuuskopiointi olisi oleellisesti helpompaa, ei siitä olisi varmaan ohjeitakaan tarvinnut kirjoittaa, vai mitä luulet. Lukemalla täällä ennestään kirjoitetun ja nuo oppaat, löydät varmaan vastauksen kysymykseesi. Mutta ei kai musavideoissa tarvitse tekstityksiä?