Mul on sellainen ongelma et Kun teen dvd elokuvasta varmuuskopion niin omalla soittimella toimii moitteettomasti mutta kaverin dvd soittimella leffa voi pätkiä suhteellisen paljon, jotkut leffat pätkii omallakin soittimella. olen käyttänyt samoja levyjä joita kavereilla. nyt välillä kun on alkanut polttaa leffaa niin dvd asema on ilmoittanut useaan kertaan että levy on virheellinen. onko vika kenties Polttavassa dvd soittimessa? koska olen varma että levyissä ei ole vikaa....
Ei välttämättä levyissä olekkaan mitään vikaa ne vaan ei käy sun polttavalle asemalle eli on yhteensopivuus ongelma. Ootko kokeillut eri polttonopeudella tai eri levyillä. Kaikki levyt eivät sovi joka laitteeseen vaikka kuinka haluaisi.
tänä hifiübertekniikan aikakaudella suositellaan edelleen polttoa alimmalla nopeudella jos vain mahdollista eikä ole esim kiire tjmsp sen kakkosen tai nelosen ruksit siitä polttoohjelmasta vaan suosiolla siis jos haluat että ne levyt toimii eri soittimissa/asemissa/pelikoneissa/etc
On aika kumma juttu ku polttavat eroavat noin paljon. Itselläni on Lite-on:i ja pystyy polttamaan 8x nopeudella hyvälaatusia leffoja, ja ei pätki eikä nyi. Toki parhaat leffat poltan yleensä 4x nopeudella kun ei oo kiire.
Yleensä leffat toimii puoleen väliin asti moitteettomasti ja sit se alkaa pätkimään. poltan 4X nopeudella. Onko kokemuksia tietyn merkkisistä levyistä(printattavista). Ja jos on jollain sellanen polttava dvd asema joka toimii usealla eri levymerkeillä, niin kertokaa ihmeessä ni LG lentää roskiin....
Itellä oli LiteOn:nin asema joka oli todella kranttu levyjen suhteen. Vaihdoin noin kuukausi sitten BenQ:n polttavaan eikä oo vielä yhtään lasin alusta tullut vaikka olen kokeillut noin pariakymmentä eri levymerkkiä ja polttonopeudet on ollut 2, 4 tai 8 suuremmalla en ole kokeillut koska niin kiire ei ole ollut.
Mistä ostit sen? Muita hyviä vaihtoehtoja otetaan vastaan... Itellä LG:n 16 nopeuksinen dual layer.... onko kellään muilla samoja ongelmia kyseisessä laitteessa?
Tuolta, http://www.geotrack.fi/ hintaa oli valtavat 49 euroa. Unohdon mainita tuossa aikaisemmassa viestissä että on tuo BenQ:kin dual layer asema. Ja tuollainen on itse asema http://www.benq-eu.com/products/storage/index.cfm?product=526
oli sama ongelma,itellä toimii kaverilla ei,ongelma poistu ku tiputti polttonopeuden *2,ainakaan halvat aihiot ei kestä nopeaa polttoa, DVD-soittimista halvat lukee paremmin kuin ns.laatu soittimet.