DVD-leffoissa ei näy tekstit

Discussion in 'Digivideo-ongelmat ja -keskustelu' started by pre-dator, Aug 29, 2003.

1. pre-dator

pre-dator Member

Trophy Points:
    11
    Topiccihan jo suurimman osan kertookin. Vaikka käytän mitä tahansa dvd-ohjelmaa niin en saa enää tekstejä näkyviin millään dvd-levyllä.

Ongelma tuli esiin joku kuukausi sitten, en tiedä asensinko jonkun ohjelman joka sotki jotain jossain (mutta voiko tämä olla edes mahdollista??). Käytin ennen tyytyväisenä powerdvd:tä mutta nykyään eivät tekstit näy vaikka valikoista on kaikki oikein. Olen asentanut powerdvd:n uudestaan monta kertaa ja päivitin directx:kin ja vaikka mitä säätöä mutta ei auta. Kuva näkyy kyllä hienosti ja ääni kuuluu. DVD-asemasta tämä ei johdu koska pulma ilmenee myös muilla asemilla, testattu on.

Ei siis mitään hajua miksi näin pääsi käymään :/

Osaisiko joku auttaa?

2. Zombie_

Zombie_ Guest

3. pre-dator

pre-dator Member

Trophy Points:
    11
    joo mulla oli jo tuo ffdshow, kokeilin tuota DCT-juttua mutta ei se mitään auttanut harmi kyllä. Sitäkin (ffdshow) yritin jo epäillä syypääksi niin poistin sen mutta ei näkyneet tekstit edelleenkään.

Tuli vaan mieleen että käsititkö väärin tämän ongelman, eli siis aidoissa dvd-leffoissa eivät näy tekstit, ei siis missään divx:ssä. Eikös tuo ffdshow ole pelkästään aveille sun muille..?

edit:

Vielä sellainen lisäinfo-juttu että minulla on media player 9 joka tietääkseni pitäisi pystyä soittamaan dvd-levyjä, mutta sekään ei osaa leffoja näyttää. Joskus se valittaa digitaalisen kopiointisuojauksen ongelmasta ja ei suostu näyttämään mitään valikoita edes. Powerdvd osaa pyörittää levyt muuten mutta ei näytä tekstejä.

Mitähän tuo kopiontisuojausjuttu voi tarkoittaa?

Last edited: Aug 31, 2003

Share This Page