dvd levyje tilaus ja toimivuus

Discussion in 'DVD-R -keskustelu' started by mikko2879, Dec 28, 2005.

1. mikko2879

mikko2879 Member

Trophy Points:
    11
    oisko kellään asian mukaista tietoo ulkomailta tilatuista dvd ja cd levyistä ajattelin tätä kauppaa lähinnä http://www.wesellcd.com lähettäkää kokemuksia tästä kaupasta.kiitos kaikille viesteistä

2. jippii12

jippii12 Regular member

Trophy Points:
    26
    Oon kahdesti tilannu tuolta TDK dvd-r levyjä, hyvin on toiminut. Paketti tulee postiennakolla noin viikossa. Ekalla tilauskerralla sain vielä 90 levyn säilytyslaukun kaupan päälle.

3. Mahko

Mahko Member

Trophy Points:
    16
  4. d66fce

d66fce Member

Trophy Points:
    11
  5. mikko2879

mikko2879 Member

Trophy Points:
    11
    pitää laittaa tilaus menee niin eiköhän sieltä oikeeta tavaraa sitten tule. kiitokset vielä informaatiosta...

6. Pyhimys

Pyhimys Regular member

Trophy Points:
    26
    joskus tilattiin jostain tanskasta ceedeitä, ihan hyvin ne toimi.
    Nykyään tilailen verkkokauppa.comin tallinnan osastolta, koska tilattava määrä on niin pieni, postimaksut jostain tanskasta/saksasta kasvaa liian isoiks...

Verkkokauppa.comin joissakin tuotteissa saa postimaksut ilmaseks, ite oon ainakin tilannu sieltä niitä samsungin dvd-r levyjä ja ne toimii ainakin hyvin...

7. Lemztaz91

Lemztaz91 Regular member

Trophy Points:
    26
    Ne Samsung pleomax lätyt on semmosta tavaraa että poltto kyllä onnistuu aina, mutta jo kuukauden kuluttua levy alkaa pikkuhiljaa kehittyä osittain lukukelvottomaksi eli vaikka elokuvasta ei voi koneella ottaa kopioita mutta näkyy soittimessa jotenkuten. ja Vuoden kuluttua pätkii soittimessaki ja tietokone ei paljoo auta asiaa. Siel verkkokaupas ei varmaan aluksi menny ne kaupaks joten poistettiin toimituskulut..

Älä ainakaan miinusta tilaa jos jotain tilat niin tilaa plussaa paljon parempaa laatua (yleensä).

8. mvnet

mvnet Regular member

Trophy Points:
    26
    Ei DVD-R ja DVD+R levyillä ole juurikaan mitään eroa tavalliselle kuluttajalle. Oikeastaan aivan sama, kumpaa ostaa. Sama hinta, sama polttolaatu (vaihtelee asemittain) ja suunnilleen sama yhteensopivuus (jossain DVD-R toimii paremmin ja jossain DVD+R). Ja itsekin olen todennut nuo Samsung Pleomax -lätyt aika surkeiksi. Onneksi tilasin vain 5 kpl erän. Tuli huomattavasti surkeampaa jälkeä kuin Verbatimeille. Vertailua Verbatimin ja Samsungin poltoista omalla asemallani on nettisivuillani osoitteessa http://koti.mbnet.fi/mvnet/tietokoneet_kotipolttoiset_dvdt.php#testituloksia

Last edited: Dec 31, 2005
  9. Iisalmi

Iisalmi Regular member

Trophy Points:
    26
    Tuolta www.wesellcd.com:sta on tullut tilattua reilut 500 Verbantim DVD+R x16 levyjä ja suunnilleen saman verran CD-levyjä. Tuotteet toimineen moitteettomasti, ja palvelu pelannut itseasissa paremmin kuin esim. Verkkokauppa.com:ssa

10. Pyhimys

Pyhimys Regular member

Trophy Points:
    26
    Itse olen todennut noi Samsungin Pleoxmaxit (vai mitä ovatkaan)ihan hyviksi levyiksi... Mulla ainakin on toiminu kaikissa laitteissa moitteetta.

11. Lemztaz91

Lemztaz91 Regular member

Trophy Points:
    26
    Joo, tosiaan MVnet, tarkoitin sitä että plussat on samanhintaisia ja paljon kehittyneempiä kuin miinukset, esim Book-typen voi laittaa DVD-ROM muotoon ja silloin toimii hyvin vanhimmissakin soittimissa, koska luulevat olevan aito. myös muita tekijöitä on... Ja koska ne maksavat saman verran suosittelen ostamaan plussaa tai molempia..

Ja pyhimykselle vielä:
    Samsungin Pleomax levyt ovat poltossa hyviä, toimivuudessa vaihtelevia ja säilyvyydessä ala-arvoisia.
    Eli eka näyttää hyvältä mutta sitten kuukauden kuluttua.... :(

Share This Page