Hei Olen jo pidemmän aikaa etsinyt jos jonkin hakukoneen kautta opasta, joka kertoisi hyvin, selkeästi, vaihe kerrallaan, ja mieluummin kuvien kera DVD-Levyn kopiointi kovalevylle -opasta.. Kaikki oppaat mitkä olen löytänyt, ovat olleet englanniksi, todella epäselviä, kuvattomia ja vaikeaselkoisia, tai muuten vain hankalia tällaiselle "tavikselle" Jos joku voisi tehdä, tai etsiä Step by Step-oppaan tähän tarkoitukseen (mieluusti kuvien kanssa), olisin erittäin kiitollinen -Twist
http://keskustelu.afterdawn.com/thread_view.cfm/555976 Oletettavasti nuo ohjelmat on erittäin suoraviivaisia käyttää. Kysy lisää jos tulee ongelmia.
No nyt DVD-Shrinkillä sain sen VIDEO_TS ja AUDIO_TS:n koneelle.. Latasin samalla sen AutoGK:n, ja kun siinä on se "input file", niin minkä tiedoston minä siihen sitten oikein valitsen? :S Kun siinä VIDEO_TS kansiossa on niin jumalattoman monta tiedostoa?! Kyllä alkaa mennä yli oman ymmärrykseni.
Luultavasti sun pitäis valita 'VTS_01_0.IFO' että saat aviksi juuri sen elokuvan siitä levyltä. Väärän tiedoston valitsemisessa tulee juurikin se huonopuoli että sitten sä saat aviksi sen dvd:n alkuvalikon tjsp. Mä joskus aikaa sitten tein lyhyen kuvasarjan AutoGK:n käytöstä: http://pxhza.com/muuta/kuvia/autogkopas/ Edit: Muutin linkin osoitteen oikeaksi.
Kiitos paljon! Nyt taisi onnistua Ilmoittelen tähän jos homma sujui niinkuin pitikin Sellaista vielä, että saisinko tallentaa nuo kuvat omalle koneelle,että muistaisin seuraavallakin kerralla miten tuo homma toimii? Levittäisi en missään tapauksessa, enkä väittäisi omatekemäkseni
Selvä, kiitosta vain paljon! Mitenkäs kun tossa tuli joku "VirtualDub" -Systeemi? Painelin vain ok ok ja nyt se jotain tossa tekee?
Mulla ei nyt just tässä oo mahdollisuutta koittaa tuota AutoGK:tä mutta muistelisin että se on sellainen "multipaketti" ohjelma eli se ei itse tee varsinaisesti muuta kuin käyttää automaattisesti monta muuta ohjelmaa.
Sori tuplapost, mutta nyt täytyy sanoa: KIITOS pxhza! Levy kopioitui ohjeitten mukaan oikein mallikkaasti, ja kaikki meni muutenkin hyvin
No nyt kun sulla on homma tuolta osin hanskassa, niin kokeilepas seuraavaksi taisteluparia DVD Decrypter ja Staxrip. Olen viimeisen parin viikon aikana muuttanut parikymmentä videopätkää DVD:ltä mkv tai mp4 -muotoon ja helposti käy. Irroitat vain DVD Decrypterillä tietynmittaisen videoraidan DVD:ltä, avaat syntyneen .vobin Staxrippiin, määrittelet bitraten tai tiedostokoon, sekä koodekki/containeriparin ja loppu syntyy itsestään. Etuna AutoGK:hon on edistyneempi x264-koodaus.
Olen yrittänyt siirtää karaoke-DVD:tä kovalevylle. Kertokaapa viisaammat kuinka tuollaiseen kovolle ripattuun saa mukaan myös menuvalikon. Sehän katoaa tässä muunnoksessa. Menun joutuu tekemään uudelleen ja on melko hankalaa, kun kovolle syntynyt .avi-tiedosto on yhtenä pötkönä siellä. Onko mitään keinoa säilyttää kaikki DVD:n tiedostot myös menu-valikot mukana?
Aviin et valikoita saa. Jos tahdot ne niin sun pitäis ripata se koko DVD suoraan kovalevylle, jolloin sulle tulee VIDEO_TS kansio ja sen sisällä on läjä tiedostoja jota muodostaa sen DVD:n.
Tuo ei sitten onnistu tuolla Auto Gordian Knot-ohjelmalla. Mikä on sellainen ohjelma, että se onnistuu niin, että saan koko DVD:n sirrettyä sellaisenaan kovalevylle?
Kitos vastauksesta. Löysin omalta vanhalta tietsikalta CloneDVD2-ohjelman ja se todellakin toimii. Yhden DVD:n siirossa menee aikaa alle 5 minuuttia, joten on vielä nopea siirto-ohjelma. On todella helppo nakki nyt toistaa karaoke-levyt tietsikalta tai laittaa kovalevy suoraan DVD-soittimen USB-liittimeen. Tuota en ole vielä kokeillut, mutta pitäisi toimia näinkin.