Moi! Minulla on (tai ainakin pitäisi olla...) dvd:lle digikameran muistikortilta poltettuja JPG-kuvia, mutta ongelmana on se, että ne eivät aukea. Kuvat näyttävät olevan jonkin kokoisia, eli eivät vain tyhjiä kuvakkeita, joten eikö niissä silloin jotain tietoa pitäisi olla? Olen koittanut kopioida kuvia koneelle, ja sitten avata, mutta esikatselu ei toimi ja esim. PSP valittaa ilmeisesti tiedostomuodosta. Osaisikohan joku neuvoa? Olisin todella kiitollinen, koska kuvia ei ole enää kortilla (enkä siis ole itse polttanut niitä). Kiitos paljon
Kun laitat DVD:n asemaan ja avaat sen resurssienhallinta(Explorer) -ohjelmalla niin mitä tiedostoja näet siellä - tarkalleen? Vaikea lähetä arvailemaan, koska periaatteessa mahdollisuuksia on niin paljon, mutta toivottavasti helpoimmassa tapauksessa DVD-levyn tiedostojen päätteet ovat väärät siihen nähden mitä tietokoneesi on määräätty avaamaan. Katso tiedoston properties valikosta(vie hiiren osoitin kohdalle ja avaa oikea lehdykkä ja siellä alin/properties(ominaisuudet) - toki riippuu mikä käyttöjärjestelmä sinulla on. Sieltä katsot millä ohjelmalla tiedosto on määrätty(opens with) avautumaan.