Ongelmana on cd_lle polttaminen. Nerolla polttaessa tavalliselle rw tai r ceedelle ei tule mitään. Jos polttaa dvd:lle niin poltto onnistuu. Neron säädöissä ei kaiketi pitäisi ongelmaa olla ja ohjelmakin on asennettu uudelleen. Voisiko olla ihan ohjelma ristiriidasta kiinni. Xp poltto ohjelmistollakaan ei poltto onnistu. Polttaminen on aikaisemmin onnistunut ilman ongelmia. Laitteena on LITE-ON DWDRW SOHW-1653S Pystyttekö antamaan näillä tiedoilla neuvoja?
Mitään virheilmoitusta ei tule. Nero näyttää että poltto onnistui ja kaikki näyttää normaalilta, mutta cd:lle ei vain tule mitään.
Mulla on sama liteon ja se polttanut tähän mennessä kaikki ihan ok,oliskos sun levyissä nyt jotain häikkää,minkä valmistajan levyjä olet käyttänyt,liteonin pitäis kyllä olla kaikkiruokainen,ainaskin mulla ei ole vielä ilmennyt mitään ongelmia minkään levynvalmistajan suhteen,koita jollain toisella levymerkillä,jos tekee samaa,niin sitten voi olla neron asetuksissa jotain pielessä,jos dvd onnistuu mutta cd ei,niin kyllä ongelma viittaisi neroon ja sen asetuksiin.
Mulla myös ongelmaa poltettaessa saman tyypin Lite onilla sekä nec nd 1100 a:lla. Levyinä verbatimin levyjä.Poltto onnistui 3 levylle samasta spindlestä mutta muita levyjä ei kumpikaan asema tunnista.Dvd poltto onnistuu hyvin.Ei anna mitään virhekoodeja.
mulla on nec 2100 ja se polttaa vaan vanhoille levyille,ja päivityksiä ei kuulemma oo tähän malliin.eli vuoden vanhat levyt toimii ok.tiedossa on uuden aseman osto