DVD Mkv dual audio ja subit

Discussion in 'Digivideo-ongelmat ja -keskustelu' started by Mr_Dude, Jan 26, 2009.

Thread Status:
Not open for further replies.
  1. Mr_Dude

Mr_Dude Regular member

Trophy Points:
    26
    Eli olen tässä jo jonkun aikaa yrittänyt saada anime dvd boxin jaksoja mkv formaattiin h.264 pakkauksella, kahdella ääni raidalla ja tekstityksillä mutta jostain syystä ei vain onnistu.

Olen kokeillut AutoMKV ohjelmaa ja HandBreak nimistä ohjelmaa mutta jostain syystä kuva on paljon huonompi kuin odottaisi eli yksi jakso kestää noin: 20min ja olen laittanut asetuksista että käyttää 200mb yhteen jaksoon mutta silti kuva on paljon huonompi kuin netistä "lainatuissa" versioissa.

AutoMKV:llä tulee lisäksi kuvaan jonkunmoisia raitoja jotka haittaavat kuvan katsomista. Haluan lisätä dvd:n alkuperöiset tekstit myös ja kun nuo sattuvat olemaan jostain syystä keltaiset niin saako jomman kumman asetuksista valittua että vaihtaisi ne esim. valkoisiksi?

Jostain syystä tuo näyttäisi myös polttavan subit kiinni kuvaan joten en saa niitä pois ja päälle.

Eli onko asetuksissa kaiken kaikkiaan jokin pahasti vinossa vai enkö vain osaa :D

Last edited: Jan 26, 2009
Thread Status:
Not open for further replies.

Share This Page