DVD -- mpg tms.

Discussion in 'DivX, XviD ja muut MPEG-4 -formaatit' started by Juhani15, Sep 17, 2007.

1. Juhani15

Juhani15 Guest

Elikkä, tarvitsisi muuttaa DVD muodossa oleva itse kuvattu videopätkä takaisin vaikka mpg muotoon jotta sen editoiminen onnistuisi/olisi helpompaa.

Kaveri vihjaisi, että näiltä sivuilta löytyy apua..!

Eli miten edetään?!

2. ricardo

ricardo Guest

Jos se on dvd-muodossa(eli vobeja,ifoja jne.),niin se on jo mpeg-muodossa.Eli ne vob-päätteiset tiedostot ovat mpeg-tiedostoja,jotka useimmat editointisoftat pystyy aukaisemaan(esim.virtualdubmod).

Last edited by a moderator: Sep 17, 2007
  3. Juhani15

Juhani15 Guest

Joo.. Se on juuri VOB muodossa. Olen muokkaillut videoita Turku TV:n tiloissa missä on pelit ja vehkeet viimisen päälle luonnollisesti ja oletin, että homma hoituisi siis siellä..

Jostain syystä heitän vehkeensä eivät lue DVD:tä jolla kyseinen videopätkä on (toimii omalla kotikoneellani moitteettomasti)
    Siksi tiedoston tyyppiä tarvitsisi varmaankin vaihtaa..

Elikkä sanokaas joku viisas mihin muotoon ja miten..!

4. Juhani15

Juhani15 Guest

tai vaihtoehtoisesti osaisiko joku antaa pikaisen oppitunnin VirtualDubModem käytössä?!

En ole ennen käyttänyt vastaavia ohjelmia joten olen niiden kanssa melko noobi! :)

Minulla on siis noin tunnin mittainen pätkä josta tarvitsisi "leikellä" pätkiä ja muutta ne pätkät sitten johonkin muuhun tiedostomuotoon!!

HELP!

kaiken kukkuraksi hommalla olisi vielä vähän kiirus! :S

Share This Page