Elikkäs tänään kävin ostamassa Philipsin kotiteatteri paketin (Philips MX5700D ) ja olen tämän päivän vässännyt sitä kasaan. Nyt kuitenkin kaikki kaiuttimet ja muut asetukset pitäisi olla kohdillaan, mutta kuva ei näy oikein. Kuva siis muodostuu pelkästään punaisen värin sävyistä ja mustasta. Olen muuttanut järjestelmän asetukset PAL muotoon, mutta tuntuu ettei mikään auta. Mahtaisikohan kellään olla tietoa siitä, mikä tässä voisi olla ongelmana? TV jota käytän on ihan tavallinen, Philipsin kone (jos tästä nyt on jotain hyötyä). Mutta joo, apua todellakin kaivataan!
Kokeiltu on. Scarttia kokeilin vanhalla dvd soittimella, kuva näkyy moitteetomasti. Vika siis ei ole siinä piuhassa. Kanava vaihtoa kokeiltu, ei auta. Valitettavasti...
Eh.. Voisitko hieman tarkentaa. Missä yhteydessä tällainen on? Nainen auton ratissa -vertaus on tässä tilanteessa minulle sopiva, vaihdetaan vaan tuo auton ratti kotiteatterin käyttöön. En siis yhtään tiedä näitä hienoja lyhenteitä ja muita asiaan kuuluvia ilmaisuja. Varmin tapa on varmaan neuvoa kädestä pitäen!