Elikkäs ostin noita Datawriten Titanium kiekkoja (DVD+R) ja lähes aina niille polttaessa tulee 99 tai 100% kohdalla tälläinen valitus: 17:50:13 #21 Text 0 File WriterStatus.cpp, Line 116 <D: HL-DT-ST DVDRAM GSA-4167B> start writing Lead-Out at LBA 2134296 (209118h), length 0 blocks 17:50:13 #22 Text 0 File ThreadedTransfer.cpp, Line 228 all writers idle, stopping conversion 17:50:13 #23 CDR -1 File ThreadedTransferInterface.cpp, Line 1937 Unspecified Recorder Error D: HL-DT-ST DVDRAM GSA-4167B 17:50:13 #24 TRANSFER -24 File ThreadedTransferInterface.cpp, Line 1937 Could not perform end of Disc-at-once 17:50:13 #25 Phase 127 File dlgbrnst.cpp, Line 1725 Generating DVD high compatibility borders 17:50:13 #26 CDR -1 File WriterStatus.cpp, Line 167 Unspecified Recorder Error D: HL-DT-ST DVDRAM GSA-4167B 17:50:13 #27 TRANSFER -24 File WriterStatus.cpp, Line 167 Could not perform end of Disc-at-once 17:50:13 #28 Phase 38 File dlgbrnst.cpp, Line 1725 Burn process failed at 8x (11 080 KB/s) Eikä mitään tietoa mistä johtuu. Nopeutta olen kokeillut vaihtaa, asemana on LG GSA-4167B ja firmistä en ole vaihtanut. Menee hermot ku menee levyjä pilalle...
ÄLKÄÄ kukaan ostako noita Datawriten Titanium levyjä (printattavia), ne on ihan täysiä P*SKOJA! kymmenen polttanut ja niistä mennyt 7 pilalle... ei kivaa ei!!
Voi tietysti olla että levyt ovat täysiä susia, mutta voisiko polttosysteemissäsi olla jotain pielessä. kokeile tätä yksinkertaista Shrinkillä kopioimista http://fin.afterdawn.com/artikkelit/arkisto/dvd-9_dvdr-levylle_dvd_shrinkilla.cfm Backupin target devicestä valitset polttavan DVD-asemasi ja tekemäsi kansion. Silläkin tietysti selviää, kun kokeilee jotain muuta levy merkkiä.
Mulla on polttimena Sonyn DRU-710A. Erehdyin itsekin kerran tilaamaan Nierlestä noita Datawriten printattavia (Disc ID: MCC-003-00) ja suunnilleen 3-levyä kymmenestä oli toimivia.Paloivat yleensä kyllä loppuun asti,mutta laatu oli kamalaa,leffat hyppivät jne. [bold]Lisäys[/bold] Intresting.....Kokeilin myös tuota Shrinkiä,sillä noi mun lätyt ei pala edes loppuun asti,kuten Nerolla tai DVD-Decrypterillä.....
Itellä kävi Datawriten ja Ritekin levyillä ihan sama juttu LG:n ja Samsung merkkisen polttavan kanssa. NECin poltin kirjoittaa kyseisille levyille ongelmitta.. Tiedä häntä sitten mistä johtunee...
Kokeilin tuolla Shrinkillä polttamista ja kas kas, kaikki onnistuneet tähän mennessä... Mikähän juttu että ei toimi Nerolla sitten?
Vähän vaikea arvata, mutta joku asetus jossain vaiheessa väärin. Huomasitko mitään eroa laadun suhteen aikaisempaan poltto tapaasi verrattuna.
Uskaltaisinko väittää että kuvanlaatu ei ole yhtä hyvää. En sitten tiedä että pettääkö silmäni näin pahasti vai onko tuo totta... hmm.. En tiedä mikä vikana, nyt onnistuu tuolla Shrinkillä joten taidan jatkaa sillä.
Vähän samaa ongelmaa on itelläänkin ollu noiden Datawriten levyjen kanssa. Eli kun poltan imagen leffasta koneelle, kaikki sujuu hyvin. PowerDVD:kin jopa lukee tämän imagen ja laatu on ihan hyvä. Siinä vaiheessa kun pitäisi polttaa leffa DVD levylle, alkaa se "hauskuus". Itse polttoprosessissa ei ilmene yleensä mitään ongelmia. Ongelma onkin siinä, että poltettu levy ei toimi koneella vaan kone menee totaalisesti jumiin. Joitain levyjä olen kokeillut DVD soittimessa ja jotkut toimii huonosti toiset ei ollenkaan. Yksikään poltto ei ole onnistunut näille levyille. Ei myöskään minkään ohjelman varmuuskopiointi. Aikaisemmin käytin Fujin DVD-R levyjä ja mitään ongelmia ei ollut. Toisaalta taas kaverin koneella kokeiltiin polttaa näille DataWriten levyille ja siinä ei ilmentynyt mitään ongelmia. Asema mitä käytän on LITE-ON DVDRW SOHW-1633S. En ole nyt vähään aikaa kokeillut polttaa muun merkkisille DVD levyille, mutta cd:n poltto onnistuu kuin vettä vaan. Vähän pistää miettimään, että voiko muka asemissa olla noin iso ero. Kuitenkin pitäisi tuonkin aseman pystyä polttamaan / lukemaan DVD+ / -R levyjä.
MULLA KÄYTÖSSÄ CLONEDVD JA ANYDVD SEKÄ LG:N POLTIN, TOSI NIRSOILUA LEVYJEN KANSSA. KOKEILIN TDK: LEVYJÄ 10 POLTETUSTA 5 TULI TUOPIN ALUSIA, PITÄNEE HOMMATA NOITA VERBATIMIN LEVYJÄ....
...ja minä hyvin pitkältikkin sitä mieltä että hommaan toisen polttimen LG = täys paska, olen tapellut tän kanssa siitä lähtien kun takuu vaihto korvasi vanhan aseman 4081b:n tällä paskalla 4167b:llä, ja jo on onnneton esitys, ...ja firmiksenkään päivitys ei auttanut yhtään mitään, kun sen ensin ylipäänsä löysi jostakin, omilla sivuilla ei ole mitään päivityksiä tähän värkkiin, eikä varmasti edes tule, ketään ei edes sen jälkeen kiinnosta, kun on saatu asiakkaalta rahat pois guttaperkkalla muilutetuksi, ...on tää kuulkaas sellanen laite, että tän kanssa ei muuta ole ollutkaan kun ongelmia ongelman perään, ja tuopin alusia olis tällä hetkellä tarjota jo koko baarille, ja ennen tätä poltinta ei ollu tullut ensimmäistäkään, koko sen edellisen aseman elin kaaren aikana, !!!KETKÄ DVD POLTINTA OVAT HANKKIMASSA, TÄHÄN ÄLÄKÄÄ KOSKEKO KEPILLÄKÄÄN, KIERTÄKÄÄ TÄMÄ LAITE/MERKKI KAUKAA!!!
mulla tuli koneen vaihdon myötä samanlainen ongelma,eli uus amiloni polttaa frodyen levyistä lasin alusia,muut merkit toiminut ainakin tähän asti,eli asema ei vain pidä noista levyistä,mulla shrinkki käyttää polttoon neroa..