minkähän takia kun katson joitain tiettyjä DVD-levyjä koneeni kaatuu eikä enää mikään muu auta kuin reset..siis kun laitan levyn sisään kone vaan kelaa sitä eikä mitään tapahdu.Nämä kyseiset levyt ovat täydellisessä kunnossa.
Voitko testata sitä asemaa jonkun kaverisi koneessa? Jos se ei toimi jossain toisessa koneessa niin sitten vika on asemassa. Jos se toimii toisessa koneessa niin sitten sulla on luultavasti käyttöjärjestelmässä jotain häikkää.
Pitää koittaa kaverilla.Mitähän tos käyttikses sitte mahdollisesti vois olla pieles ja kuinka mä sen sitte saan korjattua.
Jos mahdollista kokeile jotain muuta ohjelmaa, muistan että itselläni oli joskus aikoinaan samanlaisia ongelmia WINDVD:n kanssa, mutta muilla soittimilla dvd:t toimivat moitteettomasti.
No jos vika löytyy käyttiksestä niin sitten vain formatoimaan kovo ja laittamaan käyttöjärjestelmä uusiksi. Se on yleensä se viimeinen keino, joka yleensä kyllä auttaa jos mikään muu ei auta.
no siinä on vaan se että kun mä en osaa formatoida mun kovalevyä ku mulla on xp..98 on kyllä moneen kertaan tullut formatoitua mutta kuinkas ton xp:n kanssa kun ei siinä oo dossii. Oon koittanu 98 käynnistys disketillä käynnistää ja sitte formatoida mutta kun joku flash valitti jotain..en muista mitä.
se xp:n asennuslevy vaan koneeseen ja valittet siitä listasta että uusi asennus "new installation" ja loppu sujuukin näytön ohjeita seuratessa Tuolla totaaliseen tyhjennykseen opasta: http://www.nefernetti.com/fdisk_format.htm
Joo täs nyt huomasin että ei mulla mitään käynnistyslevyä oo..enkä oo ikinä saanutkaan jos et tarkota tota xp-cd:tä..ei sielä ainakaa mitään tommosta oo mitä nois formatointi ohjeissa on.
Kokeiles päivittää näytönohjaimen ajurit uudempaan, varsinkin jos käytät tv-outtia. Kokeiles myös vaihtaa ohjelmaa, saattaa olla että siinä sun PowerDVD:ssä on jokin bugi, varsinkin jos versio on ns. Wirallinen (warrettettu).
XP:n asennus-CD riittää. Työnnät vain asemaan ja lueskelet windowsin mainostekstejä. Kone buuttailee itsekseen ja asentelee omiaan ja Homma on sillä selvä!