Ongelmani on seuraava, olen kopioinut muutamia dvd levyjäni koneen kovalevylle image muotoon. Olen yrittänyt katsella niitä koneelta päin myöskin mountaten ne Daemonilla tai Alcohol 120% softalla. Mutta ongelmana on se että elokuva pätkii sitä katsellessa. Olen koittanut katsella sitä Windvd, Media playerillä, Vlc ja Neron softilla mutta kaikissa ilmenee sama vika. Elokuvat on kyllä dvd:ltä päin suoraa toiminut ihan hyvin. Tietoja koneesta: AMD Sempron 3200+ Nvidia GeForce 6800 1024Mt (2 x 512Mt Kingston 400mhz ) Ddr muistia, joista n. 300 - 400Mt käytössä normaalisisti. 180Gt Maxtor DiamondMax +9 100Gt --------"----------- AsRock K8S8X Samsungin Dvd-+Rw (dual) asema Joten josko joku viisas osaisi valaista vähän tyhmentyneempää... Ja sori jos tuli väärälle osastolle...
Niin joo ja koneella on noita joka käyttäjän perus ohjelmia eli: Ffdshow, Moonlight-Elecard MPEG2 Player, Xvid yms...
Ei kai se uusi ole, varmaan 2v vanha 80G maxtori. Mutta eikö sillä saa nauhoitettua sellaista videoita, joka ei pätkisi muissa koneissa?
Kyllä aika vanhallakin kovalevyllä saa nauhoitettua videota pätkimättä jos kovalevy vain on eheytetty ja siellä on tarpeeksi tyhjää tilaa. Onko uusimmat piirisarjan ajurit käytössä?
En tiedä selviääkö toi nykyisen piirisarja ajurin versio aivan helpolla, lisää/poista sovellus kautta voi löytyä, samoin laitehallinnasta IDE ohjain/IDE Controller kohdasta. Helpointa on yleensä ladata emolevyn kotisivuilta uusimmat ajurit ja asentaa ne.