Olen jo kaksi kertaa peräkkäin epäonnistunut polttamaan dvd levyn Siis levyn poltto epäonnistuu aina ensimmäisellä kerralla toinen kerta menee ok saan ilmoituksen: could not perform end of disk at once heti kun poltto on edennyt 100% asti, :/,jonka jälkeen pitäisi tulla polton tarkistus asemani on LG GSA-H12N,DVD levyt on Verbatim DVD+R 16x Poltto-ohjelma Nero Express harmittaa jos tässä nyt pitää tehdä aina yksi susi ennenkuin onnistuu Kellään ollut samanlaista ongelmaa??
Mahdollista kokeilla jotain muuta polttoohjelmaa? Googlesta löyty kyllä samanlaisia ongelmia kuin sinulla, mutta ei niihin vastauksia (ainakaan minun silmään ei sattunut).
Mulla tullut ihan sama vika yhtäkkiä. Neron oon jo asentanut uudelleen, defragin tehnyt asemalle. Ihan käsittämätöntä. Joku vajaa kymmenen DVD:tä mennyt paskaksi, aina siinä lopussa. Ei voi tajuta.
Jahas, kävin päivittään aseman firmwaren A303 --> A306 niin johan alko taas sykkimään. Testipoltto x4 nopeudella meni läpi "with flying colors", joten ei muuta ku päivittään. Oma asemani on LG HL-DT-ST GSA-4160B Ja päivitys filet oli täällä: http://tdb.rpc1.org/#GSA4160B