Elikkäs olen nyt tässä viikon verran yrittänyt saada DVD:tä PSP:lle ja matkaan on viikon aikan tullut muutamia ongelmia. Elikkäs ensin olen convertoinut DVD:ni vobiksi DVD Decrypterillä. Vob-tiedosto toimii hyvin. Kun sitten convertoin vobin .mp4:ksi, niin ääni on muutaman sekunnin liian ajoissa. Olen yrittänyt convertoida monta kertaa monella ohjelmalla ja vobinkin olen tehnyt monta kertaa. Eli miten voisin ratkaista ongelmani? Tavoitteena olisi saada PSP:n maksimilaadulla ja hyvällä sujuvuudella rullaava leffa...
Videon sain ihan PSP Video 9:llä. Sieltä löyty sellaen "audio/video sync fix". Sitte tarttisin tekstitykset :S, että mitenkäs muut saavat tekstitykset PSP Video 9:llä? Jotakin skriptiä olen kokeillut, mutta se ei tunnu toimivan vobin kanssa...
Jos tätä ohjetta tarkoitat, niin se .avs tiedosto ei toimi. Se kyllä lähtee käyntiin, mutta tuntuu ettei media playerit osaa lukea sitä .vob:ia sieltä, koska media playerissä ei näy eikä kuulu mitään ja leffa kestää vaan 0.5 sekunttia.
Koita jos homman hoitais kotiin PSPVC, itellä ei kokemusta mutta ihan pätevältä vaikuttaa.. Ainakin yksinkertaselta näyttää.
Pitääpä huomenna kokeilla. En vaan ole vielä muuta ohjelmaa löytänyt kun PSP Video 9:n jonka kuvanlaatu vastaa vaatimuksiani.
Sanotaanko ny näin että mun mielestä toi PSP Video 9 on IHAN liian monimutkanen ja hankala, ainakin ihmisten mukaan jotka sitä on käyttänyt. Ite en oo kyl ikinä sitä koittanu mutta sellatteen kuvan oon siitä saanu =D PSPVC ja MediaCoder \,,/