DVD-r levylle tekstit kiinni

Discussion in 'DivX, XviD ja muut MPEG-4 -formaatit' started by miihkali1, Feb 12, 2006.

1. miihkali1

miihkali1 Regular member

Trophy Points:
    26
    Haluaisin saada poltettua tekstit DVD-video leffaan, jossa ei tekstejä. Etsin searchilla ja löysin Nefernetin linkin, jossa olis ohjeet, mutta sanoi että sivut vanhentuneet tms. eli onko threadia tai linkkiä antaa, jossa olis selkrät ohjeet ja tarvittavat ohjelmat?
    Tekstit on srt. tai sub. muodossa, jotka polttaisin levyyn ja siis DVD-R:lle. ei aviin. Aviin olen ohjeita löytänyt, kuinka tehdä avista DVD-levy teksteillä.

2. aaxxeell

aaxxeell Regular member

Trophy Points:
    46
    Eli haluat datana polttaa elokuvan ja tekstityksen irtoteksteinä? Tuohon ei tarvitse mitään suurempaa kuin Nero ja poltat yhdelle levylle jossa elokuva ja tekstitys ovat tarkalleen samannimisiä.

3. microbi

microbi Active member

Trophy Points:
    68
  4. miihkali1

miihkali1 Regular member

Trophy Points:
    26
    Tuhannet kiitokset ton ohjeen linkistä. Nyt on ohjeet paperille arkistoitu ja eikun vääntämään tekstejä noihin kovolle kertyneisiin DVD-leffoihin, joissa ei tekstejä.

Sit yks kysymys. Mulla on yksi leffa wmv-formaatissa ja aion kääntää sen Winavi:lla DVD-formaattiin, niin onko tuo hyvä ohjelma siihen tarkoitukseen(sen satuin löytämään ja ohjeet siihen) vai jos moisia wmv-leffoja tulee enemmän, niin olisko joku muu ohjelma parempi? Sen wmv-leffan koko on ihan DVD-leffan kokoa, eli n.4,3Gt.

Olen siis aika noviisi vielä näissä hommissa, mutta tekemällä oppii :) Ja opittu on kokoajan. Siitä kiitos tälle foorumille!

Mikä muuten toi ristiriita noiden kahden vastauksen välillä? Jos toi hoituu NEROlla, niin tyrkkäänkö tekstit vaan kansioon jossa .vob:it .ifot jne... . Oliko toi eka vastaus tarkoitettu jos avia vääntäisin DVD:lle.

Jos vastaisitte, kun on monta uutta leffaa DVD-video muodossa ja irto-tekstit niihin, niin sais kovoille tilaa ja leffoja katseluun ja jakoon :) No ensin väännän ton wmv: DVD:ksi, niin jos sillä aikaa joku kertoisi enemmän. Noi ohjeet kyllä vaikuttaa siltä mitä odotin...

Last edited: Feb 13, 2006
  5. jartsa77

jartsa77 Regular member

Trophy Points:
    26
    DVDSanta:lla onnistuu liittää .SRT tai .SUB tekstitykset DVDlle

6. miihkali1

miihkali1 Regular member

Trophy Points:
    26
    Sen DVDsantan mä otinkin (silläkin sais käännettyä wmv: DVD:ksi) jo ja nyt pohdin, että mikä on se helpoin ja järkevin tapa. Saisko DVDsantalla tehtyä käännön ja tekstien liittämisen kerralla??? Mitä ohjeita nopsaan DVDsantaan silmäilin, niin olis kai helppoa, mutta kommenteissa sanottiin jumittumisesta ja kaatuilusta jne... Sillä ajattelin sit WinAvia...

Voisitko Jartsa77 hiukan(lyhyesti) kertoa, ku mitä noita threadeja olen seurannut, niin sullakin tietoa(muita väheksymättä), et miten sit esim. ajastus Santalla jne. Mikä vaihto-ehto siis nyt olis järkevin. Koneen tiedot on alhaalla tuossa. Ei mikään huippu, mutta kuitenkin esim DVDShrinkillä encoodaa aika nopsaa verraten kaverin 800Mhz penaan. Sillä toi et, jos noissa ohjelmissa jotain laite vaatimuksia, mutta olen ymmärtänyt että prossutehot tärkeimmät.

Tossa on nyt kolme erillaista tapaa jo. Tietty toi eka on helpoin, mutta miten se onnnistuu...

Last edited: Feb 13, 2006

Share This Page