Tervehdys. Nyt tarteis hieman apua. Mulla on muutama AVI pätkä, jotka halusin muuntaa DVD:ksi. Muunnon tein ConvertXtoDvd ohjelmalla. Homma toimi hyvin ja muunto onnistui hyvin, mut poltettuani tiedoston DVD-R levylle laitettuani sen Panasonic SC-MT1 DVD asemaan, niin kone ilmoittaa et ei pysty lukemaan levyä. Käyttiksessä lukee et tukee levyä DVD-R R4.7. miksi näin olisiko tietoa Laittaessani levyn tietokoneeseen siinä leffa näkyi ihan hyvin, paitsi tekstitykset puuttui, vaikka olen muuntovaihessa lisännyt SUB-tiedoston. Miksi näin olisiko tietoa.
ConvertXtoDvd ei tue sub tiedostoja, srt tiedostot kyllä toimivat. http://www.videohelp.com/dvdplayers.php?DVDnameid=2895&Search=Search& tuon mukaan tukee DVD-R levyjäkin, käytitkö mahdollisimman hidasta polttonopeutta ja kyseessä ei ole ns. halpislevyjä?
Tervehdys. käytin Maxell DVD-R 8x-Speed levyä koodauksessa käytin korkealaatu/hidas koodaus polta tulokst levylle. maksimi videostandardi on automaattinen tv ruutu on automaatinen
kannattaa kokeilla polttaa juuri sillä 8x tai vaikka 4x sitten tekstitysten muunnolle opas on tämän oppaan lopussa
Tervehdys. Joo, muunin ja poltin hitaalla. Nyt onnistui. Vielä kokeilen ton tekstin muunnon. palataan asiaan jos tökkii kiitokset
Tervehdys. Meni tässä tovi, ennen kuin ehdin kokeilla tota Subtitle workshop. Hyvin ne meni,tein ton homman ohjeen mukaan, mutta kun poltan ne R-levylle kuva näkyy hyvin, mut tekstit puuttuu. mulla on toi ConvertX to DVD kokeilu versio. Voik se johtuu siitä et noi tekstit ei näy.