Elikkäs kysymys voi olla vähän hölmö, mutta nyt olisi mukava saada varmistusta. Elikkäs Ostin Cittarista 5kpl TDK merkkisiä DVD +RW levyjä 1-4x nopeudella. Vieressä oli saman valmistajan DVD -RW 4x nopeuksisia levyjä ja vieläpä samaan hintaan. Viime kerralla olin ostanut pelkästään 4x nopeuksisia (olisin ostanut nyt nytkin jos olisin vain muistanut, että olin ostanut niitä vimeksi). Eli onko nyt näissä vain se ero, että 1-4x levyille voi polttaa nopeuksilla 1-4 hyvin, ilman ongelmia ja pelkille 4x levyille kunnollista laatua varmasti saa 4x poltto nopeudella? Ja mitä tuo - ja + tarkoittavat?
Tuossa suoraan yläpuolella on muutama "sticky"-ketju, niistä selvinnee aika paljon asiaa noiden eroista EDIT Lisätty tuo kursivoitu osa, hehheh, hups...
No katos . Olin ilmeisesti vain selaavinani viestejä asian tiimoilta. Noh kiitos ohjeisutksesta, auttoi paljon. Viestin voi sulkea.
Noh, onhan noita sticky-ketjuja mennyt itseltänikin muutaman kerran ohi, sekä täällä että myös joillain muilla foorumeilla