joo mulla on ihan uus näytönohjain "sapphire 9800pro ultimate" jossa on tv outti jne.. ja tv:ssä ei taas ole.. mutta dvd soittimessa on s-video sekä video liitäntä.. ja minulla ei oikeasti ole yhtään tästä asiasta kokemusta.. että miten saisin ton toimimaan dvd:n kautta. Kun kokeilen vaan liittää sen siihen.. niin ensinnäkää toi ati ei löydä sitä ees "pakotetulla" etsinnällä ja joskus kun löytää niin ei se kuva siihen tule.. vaan se dvd kanavan oma kuva pysyy siinä.. Miten voin aktiovoida ton s-videon täältä koneelta / dvd:stä jotta kuva vaikka räpsähtää ja tulee toimintoon. Vai pitääkö ostaa tommonen scart homma (btw miten siinä se aktivoidaan.. vai aktivoituuko se itsestään) KIITOS
Noi DVD soittimen s-video ja komposiitti liitännät on vain ulostuloon. Eli jos telkkarista löytyy SCART niin sovitinta vaan ostamaan.
juu toimii mulla ainakin et rca piuha on tvout liittimessä DVD soittimessa, mutta nyt menee jo 4 näytönohjain mistä ei viellä ole "palanut" TVout piirejä ja en tiedä miks ne ei kestä...nyt kokeilen et jos kortti kestäis hivenen pidempään kun 6kk ehjänä liitettynä scart adapteriin ihan VHS videoihin =) EDIT...Noin se neljäskin näyttis sitten meni tvoutista rampaksi. nyt alkaa hiukka hämäämään jos joudun kk välein hakemaan uudenkortin.elikkä otin Tvout johdon irti (tietokoneessa ei ollut virtajohto edes kiinni) ja laitoin takaisin ja kun yrittää laittaa kakkosnäytön päälle niin se pysyy harmaana eikä toimi siistiä..