dvd shrink ja nykiminen

Discussion in 'Digivideo-ongelmat ja -keskustelu' started by Pekka83, Aug 26, 2008.

1. Pekka83

Pekka83 Member

Trophy Points:
    16
    DVD Shrinkillä varmuuskopioidut dvd:t nykii joskus dvd-soittimessa tai joskus kuva tyystin jumahtaa. Soitin Pro Caster DVD-002 (firmis päivitetty).

Onko kukaan törmännyt samaan ongelmaan? Ilmeisesti soitin vain joskus ei oikein osaa lukea Shrinkin pakkausta?

2. Puntsi

Puntsi Active member

Trophy Points:
    66
    Oletko varma ettei poltossa ole mennyt jotakin pieleen, tai sitten levyt joille olet polttanut ovat olleet B-laatua? Poltitko levyt kenties maximi nopeudella? Kannattaa kokeilla laskea tuota polttonopeutta pari pykälää, se voi auttaa.
    Itse olen Shrinkillä varmuuskopioinut useita DVD:itä, ja ei ainakaan Philipsin halpis DVD-soittimessa leffat ole nykineet.

3. OneMember

OneMember Active member

Trophy Points:
    78
    Jos se tietokoneelle siirretty dvd ei pätki tietokoneella toistettaessa veikkaisin syynä olevan liian suurta kirjoittamis nopeutta.

Polta hitaimmalla mahdollisella nopeudella ja käytä laatu dvd-aihioita. Niissä halvimmissa tyhjissä dvd-levyissä saattaa olla paljon "susi" versioita.

4. Pekka83

Pekka83 Member

Trophy Points:
    16
    ookoo. kokeillaan sitten hitaampaa polttonopeutta. hyvä ajatus.

luulen, että myös vanha ja kauan palvellut Pro Caster saattaa pykiä jo sekin.

Share This Page