DVD Shrinkillä varmuuskopioidut dvd:t nykii joskus dvd-soittimessa tai joskus kuva tyystin jumahtaa. Soitin Pro Caster DVD-002 (firmis päivitetty). Onko kukaan törmännyt samaan ongelmaan? Ilmeisesti soitin vain joskus ei oikein osaa lukea Shrinkin pakkausta?
Oletko varma ettei poltossa ole mennyt jotakin pieleen, tai sitten levyt joille olet polttanut ovat olleet B-laatua? Poltitko levyt kenties maximi nopeudella? Kannattaa kokeilla laskea tuota polttonopeutta pari pykälää, se voi auttaa. Itse olen Shrinkillä varmuuskopioinut useita DVD:itä, ja ei ainakaan Philipsin halpis DVD-soittimessa leffat ole nykineet.
Jos se tietokoneelle siirretty dvd ei pätki tietokoneella toistettaessa veikkaisin syynä olevan liian suurta kirjoittamis nopeutta. Polta hitaimmalla mahdollisella nopeudella ja käytä laatu dvd-aihioita. Niissä halvimmissa tyhjissä dvd-levyissä saattaa olla paljon "susi" versioita.
ookoo. kokeillaan sitten hitaampaa polttonopeutta. hyvä ajatus. luulen, että myös vanha ja kauan palvellut Pro Caster saattaa pykiä jo sekin.