DVD Shrink heittää kyseisen herjan... tilanne on siis tämä: leffan koko 7.9 Gb muistia ja levytilaa riittävästi ja tähän asti ei ole ollut ongelmia versio on 3.2
itselläni vastaavaan virheeseen autto kun poistin shrinkin ja asentiin uudelleen. saattaa joskus seota kun laatuasetuksia kopeloi. joskus voi myös auttaa kun laittaa uudestaan tekemään samaa juttua, joskus joudut kolmestikkin jatkamaan projektia ennenkuin menee läpi.
Moi. dvd shrink voi olla myös vanhentunut versio, itse olen huomannut että kaikkia uusia leffoja ei saa kyseillä ohjelmalla kopioitua. ohjelmaahan ei enää kehitetä/päivitetä. vastaava ohjelma jota minä käytän on dvdfab decrypter.
silloin auttaa jos jollakin muulla ohjelmalla "kopioi" tiedostot tiedostoina kiintolevylle. Mutta tässä tapauksessa en usko että tuosta on kyse, sillä jos katsoo kuvaa niin on analysoitu 72% (Tuskin ohjelmalla on niin hidas sytytys että se olisi huomannut vasta tuossa vaiheessa että tämähän on liian uusi, enhän minä voi tätä tehdä...) *naurua* Jos shrinkin käyttötarkoituksena on pakata elokuva mahtumaan 4.7gb dvd levylle, niin suosittelen dvdrebuilderia + hc encoder, tekee parempaa jälkeä, mutta on huomattavasti hitaampi. dvdshrinkillä pienet pakkaukset voi mielestäni tehdä, jos prosenttilukema on 90 tai yli.