dvd shrink ongelma

Discussion in 'DVD-R -keskustelu' started by hannuta, Nov 7, 2005.

1. hannuta

hannuta Guest

eli ongelma on tämä.
    jotkut dvd joita yritän kopioida ei onnistu siinä mielessä että.

kun asetan levyn sisään ja painan open disk niin se avaa sitä järjettömän kauan ja prosentti pysyy siinä yhdessä. eli se ei liiku siitä mihinkään, ovatko nämä levyt sitten jotenkin kopiosuojattuja??
    kun taas sitten laitan jonkun toisen levyn sisään ni se alkaa aukaisemaan sitä heti ??

vai onko tässä shareware versiossa joku lukitus ettei pysty kuin tyyliin joka toisen dvd:n kopioimaan ??

2. hannuta

hannuta Guest

ongelma löytyi, levy oli sonyn tuotteita

3. gerbiili

gerbiili Active member

Trophy Points:
    66
    Sen verran vielä, että mitenniin sharewareversio?
    Palanen ohjelman kotisivuita:
    DVD Shrink is free software. You should never pay for DVD Shrink.

4. finlandic

finlandic Member

Trophy Points:
    11
    Elikkä mulla sellainen ongelma että encoodaus alkaa ja se suorittaa sitä vähän aikaa, sitten tulee Errori että: DVD srink encountered an error and cannot continue Datavirhe (CRC tarkistus), elikkä mistähän mahtaa johtua, olen kokeillut kopioida eri levyjä ja aina tulee tuo ongelma

5. itn

itn Guest

Sama vika rahikaisella...

Yleensä tämä CRC-virhe tulee naarmuista DVD-levyä luettaessa. Normaalilla pöytäsoittimella ko. leffa näkyy ihan kivasti, mutta DVD Shrink kaatuu heti tuohon ekaan virheeseen, jonka levyltä löytää. Mulla on tietokoneessa kaksi DVD-asemaa ja ongelma esiintyy kummallakin DVD-asemalla, joten asemasta ongelma tuskin voi johtua. Ilmeisesti DVD Shrinkissä ei ole "nappulaa", jolla sen saisi lukemaan levyn läpi virheistä huolimatta? Ei haittaisi, vaikka kuva olisi hetken mössöä levun virheen vuoksi...

Olen ymmärtänyt, että DVD Decryperillä tai jollain muulla softalla pystyisi tuollaisen naarmuisenkin levyn lukemaan läpi (ignore errors). Onko näin?

6. aqski

aqski Member

Trophy Points:
    16
    Olisiko "Sony ARccOS" suojaus kyseessä.
    Suojauksen murtaminenhan on nykyään laitonta (suomessa).
    Kokeileppa googlella hakua "DVDFab Decrypter" --> tuolla "EI pitäisi" onnistua.

Last edited: Feb 3, 2006
  7. Edille

Edille Regular member

Trophy Points:
    26
    moi mulla on toi dvd shrink 3.2 niin miten saisin sen suomenkielisille valikoille

8. microbi

microbi Active member

Trophy Points:
    68
    Noista DVD Shrink "ongelmista" ("DVD srink encountered an error and cannot continue Datavirhe (CRC tarkistus)")
    => kyseiset dvd-elokuvat ovat kopiosuojattuja, ei niissä yleensä mitään oikeata lukuvirhettä ole (ainakin jos uusi leffa ja YLEENSÄ "punainen levynpinta")

Eli tuo on vain yksi suojausmenetelmä, menetelmä mitä Shrink (eikä muuten decrypter:kään) pysty ohittamaan. Tuon kiertoon on olemassa ratkaisu. (mutta se on taas lain ja foorumin sääntöjen vastaista kertoa)

9. jartn0

jartn0 Member

Trophy Points:
    16
    Saa kai sitä olemassa oleviin ohjelmiin linkkejä antaa, mutta ei ohjeita ohjelmien tekemiseen..

http://forum.digital-digest.com/showthread.php?t=56831

Share This Page