dvd shrink vai asema vai mikä hajalla?

Discussion in 'DVD-R -keskustelu' started by sarianna2, Oct 24, 2006.

1. sarianna2

sarianna2 Member

Trophy Points:
    16
    yritin tallentaa dvd shrinkilla elokuvaa, kunnes se keskeytyi seuraavaan ilmoitukseen:

dvd shrink encountered an error and cannot continue.
    Failed to read file “F:\”.
    Datavirhe ( crc-tarkistus )

En saanut yhtäkään levyä tallennettua ja sitten nerolla poltettua, vaikka olen tehnyt niitä jo kymmeniä. ohjelmat ja asema ovat samat kuin aiemmin, samoin levyt maxell dvd-rw 1-2 x. asema on pioneer dvr-106. nero burning rom.

poistin ja asensin dvd shrinkin uudestaan, muttei auttanut.

elokuvat olivat alkuperäisiä, R2-levyjä.
    mikä tässä on vikana?, tuskin dvd shrink. Olisiko dvd-asema?

2. Jannejt

Jannejt Moderator Staff Member

Trophy Points:
    118
    olisiko kopiosuojauksen purku ongelma ;)
    http://dvdidle.com/free.htm <= kokeile käyttää DVDFab Decrypter nimistä ohjelmaa, jos välttämättä haluat tehdä monipuolisempaa kieli jne. laatuvalintaa, ota koko elokuva johonkin kansioon tuolla ohjelmalla ja jatka sitä dvd shrinkillä (valitset open files ja paikka mihin tallensit full discin dvdfabilla..)

3. esakom

esakom Regular member

Trophy Points:
    26
    Veikkaukseni on että levyt ovat hieman heikkokuntoisia. Eli vaikka dvd-soittimessa toimisi oikein hyvin niin dvd shrink ei saa luettua kun se yrittää lukea levyä maksiminopeudella (tai jotain, shrinkin sielunelämää paremmin tunteva kertokoon todellisen syyn).

Joka tapauksessa olen monta heikompikuntoista levyä (tai siis levyjä joista olen saanut juuri tuon virheilmoituksen) saanut luettua DVD Fab Decrypterillä, ja olen vasta sitten shrinkannut sen. Kyseinen ohjelma löytyy googlella. Se ilmeisesti älyää yrittää hieman hitaammin tai perusteellisemmin, jos luku täyttä vauhtia ei onnistu...

EDIT: Oikein moderaattoritasolta ehtivät jo kertoa tuosta DVD Fab Decrypteristä...

Last edited: Oct 24, 2006
  4. sarianna2

sarianna2 Member

Trophy Points:
    16
    dvdfab ei auttanut, sillä kun sitten tein sillä matskun ja seuraavaksi dvd shrinkillä open files ja sieltä oikea kohde, niin en saanut mitenkään select folder for temporary files- kohtaan mitään kohdetta, mikä ylittäisi 3,5 gigaa. eli space required 4,4 gigaa ei millään onnistunut.

5. SerZo

SerZo Regular member

Trophy Points:
    26
    Kuulostaa hiukan samalta kuin oma vikaviesti-ketjuni:

Virheilmoituksen jälkeen en pystynyt omallani polttamaan ollenkaan ennen kuin olin puhdistanut(kansiot+rekisteri jne) koko Neron koneesta ja asentanut sen uudestaan - en tiedä missä vika oli, mutta onneksi sain korjattua.

Taasen mikäli polttaminen edelleen onnistuu niin sitten vika ei ole samankaltainen kuin minulla ollut ja samat toimenpiteet eivät luultavasti auta...,joku mainitsi netissä, että virheilmoitus(omani) liittyisi Neron päivitykseen - en tiedä.

Last edited: Oct 25, 2006

Share This Page