Olen polttanut paljon tavaraa Dvd Shrinkillä ilman mitään ongelmia aikaisemmin, mutta hankittuani uuden koneen jossa on Vista käyttis, niin on ilmennyt muutamia ongelmia. Itse polttoprosessissa ei ole mitään vikaa ja levyt valmistuvat aivan kuten aina aikasemminkin, mutta kun yrittää niitä pyörittää Dvd:llä, niin chapterit ovat aivan sekaisin(alkaa jostain viimeistä kappaleesta ja hyppii aivan epäloogisessa järjestyksessä), joten katsomisesta ei luonnollisesti tule yhtikäs mitään. Kyseistä onglemaa ei tosin esiinny, jos levyä katso itse tietokoneella. Olisin erttäin kiitollinen, jos joku voisi valaista minua josko ongelmaan löytyy yksinkertainenkin syy ja siten myöskin korjaus. Meinaan menee noita levyjä haaskioon kohtuu paljon... Toinen juttu on Topfieldin digiboksin kans. Kuten ylemmän ongelman kans, niin tämä ko. juttu ilmeni uuden koneen ja Vista kanssa. Yrittäessäni siirtää tallenettua tavaraa boksista koneelle, niin kone menee jumiin usb-kaapelia kytkettäessä ja yhteyttä yrittäessä. Tämä taitaa johtua kuitenkin boksin omien ajurien yhteensopimattomuus ongelmista Vistan kanssa eli onko Topfield julkaissut uutta ohjelmistoa Vistalle? Apua odotellessa...