Moro. Oon aika aloittelija viel näissä piireissä että jos viisaammat vois neuvoa. Eli hommasin ton DVD Shrink ohjelman... luin sen käyttöohjeen (http://fin.afterdawn.com/artikkelit/arkisto/dvd-9_dvdr-levylle_dvd_shrinkilla.cfm) Sitte ku olin valmis polttaa elokuvan ja painoin OK ni siihen tuli lukee että: DVD Shrink encountered an error and cannot continue Copy protection error Funktio ei kelpaa Mielestäni luin ohjeen huolella enkä jättänyt mitään huomaamatta. Oon lukenu että uusien DVD elokuvien kopiosuojauksen kanssa voi tulla ongelmia mutta kokeilin myös 2003 vuoden elokuvia ja kaikissa sama. Että mistä tämmöinen voi johtua? Jäikö multa jotain huomaamatta?
+ ja välillä tulee myös [bold] funktio ei kelpaa [/bold] - tekstin paikalle muistaakseni [bold] poltto epäonnistui I/O -laitevian vuoksi [/bold] tai jotain semmosta
Mulle teki tuota, kun DVD:n pinta oli likainen. Hinkkasin sitä rievulla (vuokralevy ja toimi hyvin. Veikkaisin naarmua tai likaa levyn pinnalla...
Joo, ei se varmaan tostakaan johdu kun putsasin kaikki levyt ja jokaisen kanssa silti sama juttu... :S
Shrinkin rippauspuoli ei ole parhaita mahdollisia,joten kannattaa ripata levy ensin jollain hyvällä ripperillä kovolle ja sitten antaa Shrinkin hoitaa hommansa.DvdDecrypterin mentyä manan majoille kannattaa käyttää DvdFabdecrypteriä,joka puree uusiinkin suojauksiin.