Elikkä ei suostu tunnistamaan noita plus merkkisiä, muuten toimii. Pukkaa>> D:\ ei ole käytettävissä. Funktio ei kelpaa. Aikaisemmin toimi, katos jossain välissä. Järjen palautukset kokeiltu ei vaikutusta. XP Sp2 Nero 6 Ultra 6.6.03 NEC DVD_RW ND-2500A V1.0A
Alkoi aikaisemmin, päivittelin ton firmwaren ei vaikutusta. V1.0A Uusin firmware. Huomasin tossa kun yritin latailla tota Suse.a itse poltetulta dvd.ltä tyssäs johokin, vaati levykettä. "tais ola levy susi" Koitin tehdä uuden tohon +lev. ei tunnistunut, sen jälkeen toi päivitys.
Pukkaa>> D:\ ei ole käytettävissä. Funktio ei kelpaa. Koskee kaikkia +/- , jostain syystä kun panee levyn uudestaan kerran kaksi niin hups toimiikin. DVD-asema paskana / paskanen "autaako puhdistus levyt mitään"? Aihot huonoja / huonosti poltettu?
hmmm..mistäs mä saisin ton firmware päivityksen kun en oo kai ikin tehny(tai mikä se edes on?).. suora osote kiitos kun en oo mikään tietokone expertti.. HL-DT-ST DVDRRW GWA-4083B <--- tollanen on asema jos sen nimee tarttee(maksaako se päivittäminen jotain?) ja jos joku viel ystävällisesti haluis sanoo ohjeetki miten se asennetaan.. ei ku joo oonhan mä ton firmware päivityksen tehny joku 4kk sit otin sen päivityksen hp:n sivuilt mut en tiiä oliko se kaikista uusin..
Jos se on toi ok. http://h20000.www2.hp.com/bizsuppor...-27020-2&prodTypeId=12169&prodSeriesId=502027
juu oti mul mun mielest on asennettu et kertokaa nyt joku et mikä on syynä? vai onko toi asema rikki? kone on pikkasen yli vuoden vanha et toissa jouluna ostettu et onko takuita enää..ainii se kauppa mist tää kone ostettii ni meki konkkaa niin takuita ei taida enää olla missään osassa?