DVD:t kettuilee tallentavassa dvd soittimessa

Discussion in 'DVD-R -keskustelu' started by pirk, Jul 21, 2006.

1. pirk

pirk Guest

Eli minulla on lg:en tallentava dvd ja vhs soitin yhdistelmä. Kun laitan UUDEN dvd+rw:en koneeseen, niin kaikki pelaa: tallennus toimii ja levy pyörii sen jälkeen soittimessa ja koneessa. Mutta sitten kun tyhjennän levyn, niin ei se enää toimi: Kun tyhjennetyn levyn laittaa soittimeen, niin tulee vain teksti: Unknow disc, check the disc, ja sylkee levyn ulos. Näin on käynyt jo kolmelle +rw:le. Sitten kun tallennan dvd-r:le, niin nämä levyt eivät sitten pyöri koneen dvdasemalla. Valo vaan vilkkuu kokoajan ja levy tuntuu vaan sillai "pyörivän tyhjää".

2. MissBlue

MissBlue Regular member

Trophy Points:
    26
    Tyhjäätkö sen levyn koneella vai tuossa LG:ssä? Itselläni on näes kanssa moinen värkki ja kun siinä levyn tyhjää, niin on ne toimineet jatkossakin ihan ok, tosin mulla on muistaakseni -rw-levyjä.

3. pirk

pirk Guest

Koneella oon tyhjentäny, Nerolla.

4. MissBlue

MissBlue Regular member

Trophy Points:
    26
    Kokeilepa pahuuttasi seuraavan kerran sillä polttavalla, josko se toisi muutosta asiaan. Nero saattaa jättää levylle jotakin omaa säläänsä ja LG-raukka saattaa moisista ihan tyyten hämääntyä.

5. pirk

pirk Guest

No voi perse. Siinä meni sitten 3 dvd-rw:tä :/
    En meinaan tarvii rw levyjä muutakun tv tallennukseen.

6. MissBlue

MissBlue Regular member

Trophy Points:
    26
    Kokeilepa Neron Full erasea vielä ensin kumminkin. Semmoinenkin löytyy siitä levyn alustusvalikosta.

Last edited: Jul 22, 2006

Share This Page