DVD toiminta Windows XP:ssä

Discussion in 'Digivideo-ongelmat ja -keskustelu' started by ghc, Dec 4, 2003.

1. ghc

ghc Member

Trophy Points:
    16
    Koska maamme maahantuoja viivytteli tahallisesti Stephen Herekin ohjaaman Rock Star nimisen elokuvan maahantuonnissa, sain sen tuotua aikanaan neljä kuukautta ennen täkäläistä julkaisuajankohtaa maahan kiitos sen tosiasian, että olen valinnut oikein kaupan, josta ostin DVD-soittimeni aikanaan (Extreme AV, Helsinki). Delawarelainen postimyyntiliike toimitti kyseisen elokuvan jo tammikuussa 2002 jolloin pystyin sen Pioneerillani katsomaan.

Nyt tuli ajankohtaiseksi vaihtaa vanha 7-vuotias 120-megahertsinen Digital Equipment uuteen Fujitsu (Nixdorf) Scaleoon, joka on huomattavasti nopeampi, Windows XP kone.

Koska Delawaren aluetunnus (1) on eri kuin Suomen (2), ja koska EFFIn jäsenenä pyrin puolustamaan oikeuttani hankkia myös ykkösalueen levyjä Hollywoodin tätä estämättä ja yritän väkisin siten saada aikaan YK:n vuoden 1948 ihmisoikeusjulistuksen täten rikotun 19. artiklan noudattamisen tällä alalla, imuroin sivustoltanne ohjelman nimeltä AnyDVD, joka on tällä hetkellä kokeiltavana. En kuitenkaan onnistunut tällä tavalla toistamaan ykkösalueen edellä mainitsemaani levyäni. Muilla levyillä en ole vielä edes kokeillut. Windowsin mediaplayerin herjat viittaavat siihen, että joku ohjain puuttuu. Mitä tekisin? Asialla kiire, koska AnyDVD pitäisi saada ykkösalueen levyn kanssa testattua ennen kuin kolmiviikkoinen koeaika jouluna umpeen kuluu.

2. Welmeri

Welmeri Member

Trophy Points:
    16
    ehdottaisin soittimen vaihtamista, esimerkiksi Micro dvd:hen tai sitten WinDvd, koska WMP ei ole kaikkein paras toisto ohjelma. WinDvd:ssä voi vaihtaa aluetunnusta itse, mutta jos Dvd-asemasi on itse jo aluerajattu niin ei auta muu kuin firmware:n päivitys.

3. Agent_007

Agent_007 Senior member

Trophy Points:
    143
    PowerDVD on kanssa hyvä softa.

Ilmaisena vaihtoehtona Media Player Classic ja AC3filter

4. ghc

ghc Member

Trophy Points:
    16
    Kiitoksia vaan vihjeistä. Itse asiassa koneesta löytyi toinen ohjelma nimeltä InterDVD, jolla saatiin testattua AnyDVD-ajurin toimivuus ko. levyn kanssa. Olen jo siinä vaiheessa, että AnyDVD on asianmukaisesti rekisteröity, joten todennäköisesti tulevatkin vastaavista syistä johtuvat maahantuontitoimenpiteet onnistuvat.

Share This Page