DVD X Copy XPRESS. Tilasin kyseisen ohjelman, mutta kysymys kuuluu saako ohjelmalla aluekoodauksen poistettua vai pitääkö aluekoodaus poistaa jollain muulla ohjelmalla helposti ja miten. Terv. Marko P.S Palo hihat kun yritin DVD Shrink:ä käyttää toivottavasti tuo maksullinen ohjelma on helppo.
Ohjelman aluekoodauksen poistosta en tiedä, koska siinä minulla ei ole ollut ongelmia. Kokeile! Minulla on tuo ohjelma, käyttö on erittäin helppoa(vain yksi klikkaus hiirellä).MUTTA aseta puhuttu kieli ja teksti ohjelman alussa options toiminnosta, muutoin jää tekstitys pois(default). Minulla on ennestään dvd x copy, johon sain tämän xpress päivityksen ilmaiseksi. Kuvan laatu on selvästi parempi dvd x copylla. Yhdelle levylle poltettaessa näköjään joudutaan pakkaamaan sen verran, että kuvan laatu kärsii, kuva on pehmeämpi. En ole vielä viitsinyt vertailla useammilla elokuvilla kuvan laatua näiden ohjelmien tuotosten välillä, mutta täytyy tsekata.
Muistan lukeneeni jostain että DVD2one tekee parempaa jälkeä kuin DVD X Copy... ja on muuten todella helppo käyttää.
Mulla taas ei pinna kestänyt Xpressin kanssa. 4 leffasta kaksi ei onnistunut vaan tuli virheitä jo lukuvaiheessa. Dvd2one taas on aina toiminut mutta parempaakin jälkeä saa jos on aikaa odotella. Dvd2dvdr on helppo mutta hidas ja vaatii CCE asennuksen alle. Selkeämpi kuin dvd2svcd ja tekee polttovalmiit vobit (pal-leffat) kun käyttää ifoedit-modea. Säätää automaagisesti bitratet niin että mahtuu juuri levylle ja saa useamman tekstityksen.
Sama juttu Xpressin kanssa, lukuvirheitä tuli. Ei hyvä ohjelma.Dvd x copya sensijaan voin kiittää, hyvä kuvanlaatu ja luotettava ohjelma.