Taas tökkii, olen mielestäni noudattanut ohjeita tunnollisesti mutta lopputulos on: leffa kokoa 414MB ja kuvanlaatu surkeudenhuippu, ohjeissa oli niin et piti tulla leffa joka mahtuu 2teen 80min levyyn...mikä meni pieleen?(hommaan meni aikaa n.12h) DVD leffan pituus 92min
Bitratelaskenta antoi arvon 1714 jota käytin. Kokeilin tuossa uusix pienellä leffan pätkällä ja meni muuten hyvin mut kuvassa semmoisia "kiiltomatoja" silloin tällöin, liityiskö jotenkin tuohon smart deinterlaceen?
Sä oot ottanu väärän (videon)koko arvon. Tuo 1714 aivan liian pieni. kun olet syöttänyt elokuvan arvot XviD Bitrate Calculator:een niin ota se numero sarja mikä tulee Video size: jälkeen. Se on sulla jotain 1143391. ja syötä se sinne XviD:n asetuksiin. Noita kiiltomatoja en oo nähny pakkaamissani XviD:ssä. EDIT: XviD:lle syötetään (videon)koko arvo ei bitrate
jep, mä kohelsin ja tulkitsin ohjeen väärin. Tätä se on kun vasta opettelee näit juttui ja tekee sokeesti ohjeen mukaan tajuamatta sisältöä, mut oppiihan täs tekemällä.
Nyt toimii DVD-->Xvid mutta mutta...haluaisin samalla lisätä KIINTEÄT tekstit(tiedän se on tyhmää) mutta kuitenkin ihan kokeilun halusta!!! Miten se tehdään? yritin vobsub filterillä/virtualdub mut jää aina jumiin prosessi.(vobsub 2.18 filter) Sit toinen juttu mulla on noita divx leffoja ja niihin tekstit ja haluaisin edelleen saada ne kiinteät tekstit niihin, onko sama idea kuin edellä...kertokaa kuinka tuo pitää tehdä, olisin suunnattoman kiitollinen! Ohjeita tekstityksiin löytyy ADstä paljon mutta tuohon sopivaa en löytänyt.
Survot siinä vaiheessa, kun lisäilet croppauksia, jnejnejnejne siihen filtterilistaan aivan viimeiseksi VobSub-filtterin.