eli eka kertaa väänsin Avia Vcd:ksi eikä tunnu onnistuvan millään Nero Dvd2svcd loki ilmoittaa seuraavaa:Executing VCDXBuild. Commandline: "C:\Program Files\DVD2SVCD\VCDImager\VCDXBuild.exe" --verbose --cue-file="F:\Movie\CD_Image_File_CD1.cue" --bin-file="F:\Movie\CD_Image_File_CD1.bin" "F:\Movie\VCDXBU~1.XML" VCDXBuild failed to create a bin/cue file! Mikä mättää vaikka tein Jaken ohjeiden mukaan http://keskustelu.afterdawn.com/thread_view.cfm/32756 olen jo koittanut sitä useamman kerran, eli osaisko joku jeesata missä meni pieleen ? P.s. dvd vääntö onnistuu aina hyvin.
Kokeilepa VCDImager:ia imagen tekoon. Itsellänikin joskus aikoinaan kaatunut tuohon kohtaan ja monilla muillakin täällä tuolla softalla vaikka tekisi DVD:stä ripin..
pitkään olen leikkinyt ton kanssa ja kävin vielä hakemassa vcd easyn...ei ymmärrä miten toi toimii....Kiitos kuitenkin avusta.
itse väännän tolla VcdImager-ohjelmalla Vcd:tä tässä esimerkki: "M:\DVD2SVCD\VCDImager\VCDImager.exe" --type=vcd2 --cue-file="M:\leffa\anna_elokuvasi_nimi.cue" --bin-file="M:\leffa\anna_elokuvasi_nimi.bin" --iso-volume-label=HARRYPOTTER --progress --add-file="M:\leffa\SVCDInfo.txt",EXTRA/VCDINFO.TXT "M:\leffa\anna_elokuvasi_nimi.mpg" kohdan "M:\leffa\SVCDInfo.txt",EXTRA/VCDINFO.TXT voit jättää pois ja tietty muutat polut.
Kun se VCDimager softa ei edes aukea millään mun koneelle(siksi hain ton vcd easyn jos se helppais,mut ei) ja ongelma on se,ettei toi dvd2svcd softa tehny sitä bin eikä cue filua ollenkaan...no tulee jo yö ,ehkä olisi syytä nukkua ja ihmetellä huomenna uudestaan(joskus sekin auttaa..) uusi päivä uudet kujeet. sain sen VCDimagen toimimaan,kun hain GUI version,mutta ei tunnu auttavan sekään kun toi Encoded_Video_TMPGEnc_PAL ei aukea millään ja bbMPEG_Muxed_File00 näyttää olevan 0:kt,eli täytyy harjoitella vielä,ihmetyttää vaan miks se menee pieleen....