DVDauthor guin menu ongelma

Discussion in 'Digivideo-ongelmat ja -keskustelu' started by xam, Apr 14, 2011.

Thread Status:
Not open for further replies.
  1. xam

xam Member

Trophy Points:
    16
    Osaisikohan joku auttaa tässä seuraavassa asiassa.

Olen käyttänyt digisiirtymisen alusta asti afterdawnin opasta digitallenteiden käsittelystä dvdlle. Kaikki on sujunut tähän asti hyvin, mutta nyt kun ostin uuden koneen jossa käyttöjärjestelmänä windows 7 64 bit ( aikaisempi win xp pro)

Nyt olen törmännyt seuraavanlaiseen ongelmaan. Kun teen menu valikkoa dvdauthor gui ohjelmalla, laitan siis napit paikoilleen kuvaan.

Kun sitten poltan valmiin dvdn levylle ja laitan sen dvd soittimeen eivät napit olekkaan oikeilla paikoilla, vaan aivan miten sattuu. Yleensä noin sentin oikeasta paikasta liian alhaalla.

Mietin että voisiko ongelma olla jotenkin kuvassa? Olen kuitenkin tarkistanut että kuvan asetukset on aina olleet samat eli 720x576 24 Bittiä ja 150 tuumaa tarkkuus pysty / vaaka tasossa.

Aikaisemmin siis näillä asetuksilla toiminut valikot moitteetta mutt nyt ei. Missä voisi olla vika ja miten sen saisi ratkaistua?

Kuvan käsittelyohjelmana olen nyt käyttänyt photofiltre ohjelmaa ( aikaisemmin microsoftin picture it ohjelmaa)

Thread Status:
Not open for further replies.

Share This Page