DVDDecrypter herjaa, ja Xmpeg herjaa edelleen?!

Discussion in 'Digivideo-ongelmat ja -keskustelu' started by glitter, Feb 27, 2003.

Thread Status:
Not open for further replies.
  1. glitter

glitter Guest

Vaikka täällä on keskusteltu paljo siitä Xmpeg:n ongelmassa, että se ilmottaa "An error occurred when trying to generate the file. Check that you're not using the output file or the program is setup correctly." mutta itse en ole ongelmasta päässyt eroon. Mun käyttis on WinXP Pro, ja mulla olis pari kyssärii...

1. Pitääkö DVD asemasta poistaa jotenkii joku suojaus, että senkaa voi kopioida niitä leffoja koneelle, viittaako se Xmpeg:n herjaus tähän? DVD asema minkä omistan on R2 alue.

2. Pitääkö sen DivX5.02 lisäksi olla vielä DivX3.11? Joku oli vaan kertonu että ongelma hävis kun käytti tuota DivX3.11:sta, ei hävinyt minulla tuo ongelma?.

3. Vaikka on WinXP nii pitääkö vielä siihen Xmpeg:n .exe tiedostoon laittaa se että sen yhteensopivuus on win98,me, vai pitääkö siihen kajota ollenkaa?

4. Jotkuu sano että asenna Xmpeg uudestaa. Itse olen löytänyt vain sellaisia Xmpeg paketteja minkä purkaa koneelle nii se on sit siinä, eli se ei tavallaa asenna sitä mitenkää?.

5. Miksi DVD Decrypter ilmottaa siinä kun se käynnistää nii "ASPI Initialisation Failed! Error: ASPI manager was not found on system"? Ohjelma kyllä valitsee DVD levyltä ne tiedostot mitä se tarvitsee, mutta mitä pitää vielä asentaa lisaäksi, vai pitääkö mitään?

Thread Status:
Not open for further replies.

Share This Page